האיראנים רוקדים על חוט השערה

האיראנים רוקדים על חוט השערה

לאיראן אין עוד הרבה זמן לבזבז ולמשוך בעזרת משא ומתן, אבל נראה שההנהלה בטהראן לא באמת מבינה עד כמה מצבה נפיץ, רגיש ומסוכן.

ציטוט:

איראן החזירה את המצלמות אך העבירה את הייצור למפעל אחר.

דו”ח פנימי של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא”א), דלף אתמול לידי סוכנויות הידיעות ‘רויטרס’, ממנו עולה כי לאחר שניאותה לאפשר לפקחי הסוכנות להשיב את מצלמות המערב אל המפעל לייצור צנטריפוגות בכראג’, העבירה איראן את ייצור הצנטריפוגות למפעל אחר, בעיר איספהאן. תהליך הייצור מבוצע במפעל החלופי, מבלי שלסבא”א יש יכולת לפקח עליו.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הישראלים כבר הזהירו את האמריקאים שהאיראנים כבר שנים מראים לעולם במעשים שהם נכלוליים, ערמומיים וזדוניים, אבל רק עכשיו כולם רואים שהדברים היו לגמרי נכונים.

נו, טוב. גם אמריקה וגם ישראל כבר מזמן הצהירו שהן לא יאפשרו לטהראן לגרום סיכון, ויתכן שיהייה צורך לקום על הקמים, וזה קצת ישנה את ההיסטוריה של איראן. אין מה לעשות. הכל ברצונו של הרב חסדו. מי יודע מה כוונתו?

האיראנים רוצים להתנהג כמו עבריינים? זה בסדר, אבל אולי חשוב שהם ידעו שיש מחירים ועונשים לפשעים.

קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- פיתרון או מדון, אסון ויגון? קישור למאמר בשם- אפשרויות חלופיות פחות נעימות. קישור למאמר בשם- משחקים ים תיכוניים. קישור למאמר בשם- הימורים מסוכנים. קישור למאמר בשם- מסרים סותרים לא עוזרים. קישור למאמר בשם- פצצת זמן עשוייה להעלות עשן. קישור למאמר בשם- לאיראן אין הרבה זמן. קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “האיראנים רוקדים על חוט השערה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן