משחקים ים תיכוניים

משחקים ים תיכוניים

זה קצת מצחיק לנהל דיאלוג מדיני בלתי רשמי וקצת חוצפני בציבורי, שכן זה לא ממש מציאותי או הגיוני, אבל העולם משתנה באופן תמידי, הרשת מאפשרת קשר מיידי, ואולי חשוב שנשמור באופן אזרחי על החזון הציוני ושלום האיזור הים תיכוני במצבו הנוכחי, במידה וזה עדיין אפשרי.

הנה ציטוט שנראה מרמז על רצון עז להידברות במהירות שכן האופציה עם העמימות כנראה גורמת לאיראנים תחושת בהילות, או סתם להרגיש שחייהם המודאגים והמבועתים עכשיו ממש הפכו לסיוט.

ציטוט:

איראן: “תרגיל משחק המלחמה שביצענו נועד לשלוח אזהרה לישראל”

עד כאן ציטוט שמראה שהאיראנים מעדיפים הסדרים על פני עימותים מפחידים, שכן הם מאוד מתאמצים להתכונן לדברים הכי גרועים מחמת היותם קצת עצבניים ומבוהלים.אפשר חשוב שהאיראנים דואגים מנזקים סופניים או סתם נורא מפחדים. למעשה מי שמאיים בדרך כלל חש מאויים, ויתכן שפחדים קיומיים יעודדו סרבנים חפצי חיים קצת להגמיש את עמדתם

אומנם, הפרסים מותחים שרירים ומנסים להראות מפחידים, אבל לפי מקורות זרים גם אצלם לכאורה ברור לחלוטין עם מה הם משחקים. מי יודע? אולי בגלל זה הם מתרגשים ומשתדלים להתחזות לגיבורים חמושים ואמיצים.

אנחנו לא מכנסים כוחות, לא עושים תרגילים מתוקשרים או סתם יורים טילים רעשניים לשמיים, רק מתאמנים ומדברים עם שותפות וידידים, אבל לא לצרכי שעשועים, ואת זה גם באיראן יודעים.

כרגע יש שתי אפשרויות עיקריות, אפילו שכנראה שיהיו קצת השהיות: או שהאיראנים יבינו שהסתיימו המשחקים, או שחס וחלילה כבר לא יהייו עלינו סיכונים לאומיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הימורים מסוכנים. קישור למאמר בשם- מסרים סותרים לא עוזרים. קישור למאמר בשם- פצצת זמן עשוייה להעלות עשן. קישור למאמר בשם- לאיראן אין הרבה זמן. קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “משחקים ים תיכוניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן