הדמוקרטיה נוסעת ליעדה

הדמוקרטיה נוסעת ליעדה

נראה שהעם, זה שלכאורה פעם נבחר באירוע אור קולי מרשים על ההר לשמור על מוסר, לא יוותר או יסלח לנאשם שהובילו לאסון מר, שלא לומר מלא יגון, שכול וצער.

ציטוט:

“להחזיר את המנדט לעם”: שיירת מחאה משבשת את התנועה ב-13 מוקדים.
השיירה נוסעת באיטיות בנתיב הימני במספר כבישים מרכזיים, ונרשמו דיווחים על עומסי תנועה. השיירה המרכזית הובלה על ידי שקמה ברסלר שאמרה: “הממשלה מפרה את האמון ולא לוקחת אחריות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? עם ישראל הוא עם מיוחד, נפלא ונהדר. הרבה רשעים כבר ניסו להזיק לו בעבר, והנה הוא נותר. אם ינסו להשתיק אותו הוא יתקע בשופר. ההיסטוריה מראה שמכל אוייביו הקודמים לא הרבה נותר

הנאשם בפלילים שאישר מימון לטרוריסטים רצחניים, התעלם מכל המזהירים, וסירב לכל ההצעות להסדרים בגלל שיקולים אישיים ופוליטיים אינו ראוי לשמש בתפקידים ציבוריים. סך הכל, חשוב לשמור על שלומם וביטחונם של היהודים, במיוחד אם נשבעים אמונים.

במבחן התוצאה, אישומים פליליים ואחריות לאסונות לאומיים מעידים על בגידה בהתחייבות שניתנה באופן חגיגי לתושבות ולתושבים.

בחירות דמוקרטיות מאוד יעזרו להליך ניקוי האורוות, ואולי יתנו סיכוי לחטופים ולחטופות. בלי זה, הפושע ימשיך לנסות לתקוע בגלגלים מקלות וחלילה יבואו אסונות.

הציבור הישראלי של היום לא מניף חבלי תלייה או ארונות, וגם אין קריאות מזעזעות שיובילו לסכנות. הדרישה היחידה היא להנהגה ראויה, כזו שלא מסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה.

אין בהפגנות האזרחיות שום הסתה פרועה לפגיעה, וגם לא ליבוי חרדה, טינה או שנאה, רק דרישה מוצדקת ונחושה לניקוי האורווה שסרחה. יש חזון כתוב למדינה, והוא לא כולל גזענות, לוחמנות, עבריינות, שחיתות או סרבנות.

הגיע הזמן שנשוב לדרך הנכונה לאחר הסתה מזיקה ושגוייה שהובילה לסטייה חמורה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטיהור המישכן. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הדמוקרטיה נוסעת ליעדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן