ההדחה פתחה תיבת פנדורה

ההדחה פתחה תיבת פנדורה

מערכת עיתון ברשת נקודה קום גולשת, בודקת, קוראת, כותבת ובולשת, אבל איננו הרשות השופטת. בדמוקרטיה, תפקידה של תקשורת סקרנית וחופשיה זה להציץ בכל פינה ולוודא שהכל כשורה, שכן חשוב מאוד לשמור על שלום האוכלוסיה וביטחונה.

למרבה הצער, יש לנו די הרבה עבודה שכן עושי דברה של הכנופייה עם שלל כתבי האשמה, זו שלאחרונה הודחה והותירה המון בעיות במערכת שלכאורה הושחתה וקולקלה, ממשיכים לגרום נזקים, כשלים ומחדלים מסוכנים, וזה רע. אין לנו ברירה אלא לדווח על הבושה לפרהסיה כדי שיהייה ניתן לזהות, להבין ולתקן אותה.

ציטוט:

אחיה של גונדר קטי פרי, הכלוא בבית הכלא גלבוע, עשה עסקים עם שירות בתי הסוהר.

ציטוט:

ממסמך ניגוד העניינים עליו חתומה נציבת השב”ס, גונדר קטי פרי, היא לא ציינה את הקשר העסקי בין החברה של אחיה אהוד יפרח, הכלוא בכלא גלבוע, לבין השב”ס, קשר שהניב לחברה שלו כ-860 אלף שקלים, “עבור שירותי שאיבת ביוב וניקוז ביחידות שב”ס”.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על שחיתות או חלילה עבריינות.

מי מינה אחות של פושע מורשע להיות אחראית על כל מתקני הכליאה? הדבר מעיד על על אחריות, יושרה ותבונה?

בעברית קלה, הנאשם לכאורה לא רק סיבך את עצמו בשלל כיתבי אשמה אלא כנראה גם גרם לקבוצה שלמה של עובדי ועובדות ציבור למלא הוראה שדגל שחור מתנוסס מעליה.

פעם כבר עמדו בישראל חוטאים ורשעים בפני שופטים וטענו להגנתם שהם לכאורה רק ביצעו הוראות מהממונים, כאילו שהם רק רובוטים חסרי בינה, צייתניים ותמימים. למרבה הצער, טיעונים מסוג זה לא ממש עוזרים, שכן חוקים מענישים את מי שעשה דברים פסולים, והם לא תמיד מתעניינים בשיקולים, בסיפורים או בתירוצים

גימטריה היא חוכמה חילונית יפה. הנה למשל, לכנופיה שהודחה יש שישה כיתבי אשמה, ומחדליהם גרמו לבריחתם של שישה אסירים מהתא. האם יש כאן סימן ברור מהשכינה שהגיע הזמן להפסיק עם החגיגה ולקחת את המצוות ברצינות ראוייה?

קישור למאמר ברוטר נט. קישור לציוץ בטוויר מחנה קים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן