השמדה הדדית היא אפשרות הגיונית

השמדה הדדית היא אפשרות הגיונית

בגלל שהם קשוחים, גדולים ומפחידים, לא רצוי לריב עם הרוסים אם ניתן להגיע להסכמים, אבל כנראה שגם להם ברור שלא ממש כדאי לעצבן את הישראלים.

סך הכל, בגלל היסטוריה בת אלפי שנים היהודים קצת מצולקים, מנוסים, נחושים, דרוכים, עירניים, מצויידים, חרדתיים וחמושים. למעשה, הם יכולים לגרום נזקים מאוד חמורים לאוייבים, לכן חשוב שהישראלים ישארו מאופקים ורגועים.

ציטוט:

שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב אמר היום (חמישי), בתום פגישתו עם עמיתו הישראלי יאיר לפיד במוסקבה, כי רוסיה מחויבת לסייע לסוריה בשמירה על ריבונותה.

עד כאן ציטוט.

כמובן שמותר לרוסים לעזור לחברים רצחניים שהורגים מאות אלפי סורים בעבור מזומנים ונכסים אסרטגיים, אבל לא בטוח שהגנה אווירית רבת גבורה על דודה סוריה באמת תשרת את אמא רוסיה. בדרך כלל, מי שיורה על מטוסים ישראלים הופך למטרה מותרת, ודי מהר היא נותרת מפוזרת בכמה חלקים מפוחמים.

מה הטעם להראות ללקוחות ים תיכוניים אפשריים שהטילים המשוכללים שמוצבים אצל הסורים לא מפילים מטוסים ישראלים, ששבים ותוקפים סיכונים לאומיים חוצפניים וזדוניים בלי בעייה מיוחדת כבר שנים?

כך מקדמים מכירות ועושים הרבה מזומנים ליצרני הטילים שעד כה לא ממש פוגעים? זה טוב להראות שוב ושוב לצופים שהתוקפים לא נפגעים על אף כל המאמצים של המתגוננים המתוסכלים?

נו, טוב. אז מה עושים? הרוסים יכולים להכריז ברבים שרוב התוקפים הושמדו בלי לגרום נזקים, ואולי יהיו לסיפורים המרשימים הללו מאמינים. למרבה המבוכה, הצילומים מהלוויינים מראים דברים קצת שונים, אבל למי אכפת מנתונים?

יתכן שהרוסים ירצו לבדוק עד כמה הטייסים הישאלים באמת טובים, והדבר חלילה יגרום נזקים לכוחות המיומנים שמוצבים אצל הסורים, שכן על פי התורה מותר לנטרל סיכונים ללא היסוסים.

לא עדיף להימנע מכאלה מצבים לא נעימים? סך הכל, הדבר לא באמת יועיל לאף אחד מהצדדים.

קישור למאמר ברוטר נט. קישור למאמר בשם- טילים מושמדים והיצרנים מתרברבים. קישור למאמר ב-כאן. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- כשמעצבנים ישראלים מתחרטים. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן