הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות

הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות

הנאשם בפלילים עלה היום לבמה בתסרוקת עשוייה בקפידה ובעניבה מרשימה שאולי קנה לעצמו בתקציב הביגוד שסיפקה לו המדינה. העבריין הנכלולי עשה פוזה ממלכתית לצלמים, הזיז את הידיים, עשה פרצופים וגם השמיע צלילים.

ציטוט:

נתניהו השווה בין הפורעים בחווארה ל”פורעי חוק בתל אביב”: “חצו קווים אדומים, לא נקבל את זה”
ראש הממשלה אמר עם סיומו של “יום השיבוש הלאומי” כי “בדמוקרטיה יש כללים ברורים לאיך לנהל את הוויכוח”, והשווה בין המפגינים שחסמו כבישים בתל אביב לבין המתנחלים ששרפו בתי פלסטינים בחווארה: “לא נקבל אלימות”. הוא סיים בתקווה “שנמצא דרך להידברות”

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, במקום לדבר על פשרה, הבנה ומוכנות לשמוע, הפושע השווה בין פוגרום גזעני, אלים, הרסני ומסוכן לבין האזרחים והאזרחיות שקמו לוודא שלא נהרסת, נרמסת ונדרסת הדמוקרטיה שנבנתה כאן.

במילים אחרות, במקום להרגיע את המהומות, להאזין לתלונות המוצדקות ולכבות שריפות המנהיג הנכלולי השמיץ, כיזב והשמיע האשמות מופרכות.

לאור הדברים, יתכן שהקריאות הנרגשות של אנשים אחראיים לא ממש יעשו רושם על עבריינים סידרתיים. אולי הפושעים ידברו על מוכנות להידברות אבל אין להם באמת נכונות, שכן עיקר דאגתם היא להכשיר עבריינות ולהישאר במלכות.

הנה ציטוט עם ציטוט שיסביר איך פושעים פועלים בחוסר התחשבות, בנכלוליות, אנוכיות, עבריינות וסחטנות:

כבר בעבר עלה החשד שהנאשם הפלילי עושה ככל יכולתו לחבל ולהזיק לחזון הציוני במטרה לאיים, להלחיץ ולסחוט הסכם שיחלץ אותו מישיבה במתקן כליאה ציבורי.

היום החשש הערטילאי הפך לדבר מציאותי, ואפילו קיבל אישור רשמי בציבורי. מסתבר שהנאשם הפלילי מבין היטב את הנזק העצום שגורמת ממשלתו לציבור הישראלי והוא מקווה שהישועה תבוא לו מימי שהוא אחראי, ממלכתי ודמוקרטי.

למרבה הצער, כולם כבר יודעים מניסיון העבר שאי אפשר לסמוך על כזבן סידרתי, ולכן ההיסטוריה כנראה תראה שהעבריין היה סחטן נכלולי וזגזגן תזזי עד לסופו המשפטי.

ציטוט:

מקורב לנתניהו: “שואל את גנץ ולפיד: ‘אם תהיה פשרה תיכנסו לממשלה?'”

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

מה אפשר לומר? הפושע מנסה ככל יכולתו להימלט מהרשעה ומאסר, אבל הסיפור המביך שלו כמעט תם ונגמר.

כנראה שתהייה קצת התחזות ונראה פוזה של מוכנות להידברות, אבל די מהר יתגלה שאין תועלת בניסיונות נואשים לשכנע את הריהוט. סך הכל, קיצוניות כוללת עיקשות, אטימות, רודנות וסרבנות.

נו, טוב. כנראה שלא תהייה ברירה לאחר ההצגה הקצרה אלא להוציא את הפושע שנמצא בניגוד עניינים מזעזע לניבצרות. לפחות הציבור יראה מי נהג באחריות וממלכתיות, ומי בגד שוב ושוב בשבועת הנאמנות.

הצבעת אי אימון קונססטרוקטיבי יכולה למנות לנו ראש ממשלה חלופי. אולי הגיע הזמן לשוב לחזון הציוני המקורי, שהוא דמוקרטי, סובלני ושוחר שלום אזורי.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן