ההיסטוריה זוכרת מי הפריע לה

ההיסטוריה זוכרת מי הפריע לה

במשך כמה שנים נעשה מאמץ טרחני בלילות ובימים במטרה להזהיר, להתריע ולצלצל בפעמונים הלאומיים.
במהלך הזמן, הכזבן הנכלולי הפך עצמו לעבריין סידרתי ואז לנאשם פלילי, שגם חשוד בבגידה בביטחון בעבור רווח אישי ובאחריות לאסון נוראי.

למרבה הצער, זה קצת קשה לאלמונים זוטרים לעניין את העסוקות הטרודות והאדישים המשועממים, וזה המצב אפילו אם המסרים נכונים, מדאיגים או סתם מאוד מטרידים בגלל האיומים הקיומיים.

כמה טוב שהיום כולן וכולם כבר מבינות ומבינים מדוע היו צילצולים מתמידים בלילות ובימים. ברוך השם, עכשיו כבר אין צורך לזעוק ולצעוק אזהרות מבוהלות מפני הבאות שהרי את הבעייה תפתור מערכת החוק.

ציטוט:

ההיסטוריה תכיר את נתניהו כפי שהוא באמת: מחריב המפעל הציוני בניסיון להימלט מהדין.

את המורשת ההיסטורית העגומה של נתניהו לא יכתבו שופרות התעמולה ריקלין, מגל או גדי טאוב, אלא הבינה המלאכותית, ואותה הוא לא יוכל לרמות. על החרדים להבין שמה שהם מנסים לעולל לדמוקרטיה שלנו משול לחזיר בהיכל.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כבר לגמרי ברור לציבור במדינה שהעבריין הסידרתי רשם על שמו פרק מאוד מביש ומביך בתולדות האומה. ההסתבכות של החוטא הסידרתי עד צוואר בערכאה, עלילותיו של יורש היצר הפרוע, התנהלותה של המורשעת הלקוייה וגם ההסתה הפרועה שקדמה לרצח הנורא כנראה יסופרו על ידי ההיסטוריה העגומה לעוד איזה תקופה.

לא תמיד העבר מלמד אותנו מה נהדר או מפואר, אבל בהחלט אפשר ללמוד לקחים או להפיק מלימונים משקה קר, טעים ונהדר.

מי יודע? אולי הבושה האחרונה דווקא תוביל לאימוץ מגילת העצמאות לחוקה, ואז כבר לא נדאג שעבריינים פושעים לפתע יקחו לנו את הדמוקרטיה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עבריינות, רודנות ומאבק לעצמאות.קישור למאמר בשם- בלי מעצורים אין בלמים. קישור למאמר בשם- רודנות, סרבנות וניבצרות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית. קישור למאמר בשם- כנופיה מאיימת על הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא. קישור למאמר בשם- הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן