בלי מעצורים אין בלמים

בלי מעצורים אין בלמים

יש אפשרות להידברות עם סרבנות, כוחנות, אטימות ורודנות?

מאוד יפה שכבוד הנשיא פועל באופן אחראי, הגיוני וממלכתי. מצער לראות שהכנופייה העבריינית שמוביל הנאשם הפלילי מתעלמת מכל האזהרות, לא מאיטה או עוצרת, ומצפצפת על כל הניסיונות למנוע נזק לאומי.

ציטוט:

טיוטת הפשרה: השר ברקת מהליכוד נפגש עם הרצוג – אך רוטמן ממשיך לדהור.
אחרי שטיוטת המתווה נחשפה, שר הכלכלה נפגש עם הנשיא כדי לדון במהפכה המשפטית. במקביל, יו”ר ועדת החוקה שלח לוחות זמנים לשבוע הבא – ומראשון יעסקו בוועדה בהכנה לקריאה שנייה ושלישית של הסעיף שיעניק לקואליציה רוב בוועדה לבחירת שופטים וימנע מהעליון לפסול חוקי יסוד.

עד כאן.

נו, טוב. עכשיו לפחות לגמרי ברור מי התאמץ לשמר את החזון הציוני ומי פעל באופן כוחני, עברייני, רודני, חד צדדי ואנוכי. ההצגה המשעשעת כנראה תסתיים בהחלטת בית משפט.

לא ממש יעזור למי שנמצא בניגוד עניינים לנסות לרמוס מוסדות דמוקרטיים, לדרוס חוקים קיימים, להמציא חדשים או לפטר את הפרקליטים. אין סיבה לדאגה מהמחשבה שהפושע חלילה יתבצר במשרד ויסרב לצאת מהלישכה. סביר שלובשי מדים אמיצים יצייתו לחוקים ולא לפוליטיקאים שנאשמים בפלילים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- רודנות, סרבנות וניבצרות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית. קישור למאמר בשם- כנופיה מאיימת על הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא. קישור למאמר בשם- הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות. קישור למאמר בשם- עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “בלי מעצורים אין בלמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן