עבריינות, רודנות ומאבק לעצמאות

עבריינות, רודנות ומאבק לעצמאות

מסתבר שפרט לטייסים אמיצים ואחראיים עוד כמה ישראלים לא רוצים שיוקם בציון שילטון רודני של עבריינים ופושעים. זה לא ממש החזון וגם דבר מאוד מסוכן שעשוי להוביל לאסון שעשוי להבעיר את כל המזרח התיכון.

ציטוט:

הרמטכ”ל לנתניהו: תופעת הסרבנות בצבא גדלה לממדים מדאיגים.

ציטוט:

פרסום ראשון: 43 מתנדבי מילואים מיחידה מובחרת בצה”ל הביעו חשש במכתב ששלחו להרצי הלוי בו הגדירו את החקיקה שמבקשת הממשלה לקדם “קיצונית”. לדבריהם, בגלל שהחקיקה טרם הושלמה, הם ימשיכו להגיע למילואים בינתיים – במקביל ל”מאבק על הדמוקרטיה” בחייהם האזרחיים: “לא נשרת דיקטטורה”

ציטוט:

בוגרי יחידת 8200 נגד המהפכה המשפטית: “לא נשרת במילואים”

בוגרי היחידה בחיל המודיעין פרסמו מכתב בו התריעו מפני הסכנות הטמונות ברפורמה המשפטית, “כקצינות וקציני התרעה, אנו מתריעים על חשש אמיתי לשלמותה ובטחונה של מדינת ישראל”. עוד הזהירו בוגרי היחידה מפני אסון גדול, אותו כינו “יום הכיפורים של החברה הישראלית”ציטוט:אנשי הטייסות הזהירו את הרמטכ”ל: “רוב המשרתים לא יטוסו אם הרפורמה תעבור”

ציטוט:

אזהרת אנשי יחידת מגלן: “אם המהפכה המשפטית תעבור – לא נוכל לעמוד מנגד”

מחאת המילואימניקים נגד המהפכה המשפטית מתרחבת • במכתב חריף לשר הביטחון גלנט, כתבו מאות קצינים ולוחמים מיחידת הקומנדו כי “העברת הרפורמה פוגעת ביסודות הדמוקרטיים של המדינה” • לוחמי יחידה מיוחדת לרמטכ”ל: “לא נוכל להתנדב למילואים אם המהפכה תעבור במתכונתה הנוכחית” • 222 בוגרי יחידת מערך האבטחה הממלכתי: “חדלו לאלתר מההפיכה השלטונית.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? ללוחמים הישראליים יש אומץ לב מעורר השתאות, והם לא חוששים ללחום נגד רודנות.

בעזרת השם, הדמוקרטיה והממלכתיות יביסו את העבריינות, הרודנות, הכוחנות והשחיתות.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמ בשם- בלי מעצורים אין בלמים. קישור למאמר בשם- רודנות, סרבנות וניבצרות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית. קישור למאמר בשם- כנופיה מאיימת על הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא. קישור למאמר בשם- הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “עבריינות, רודנות ומאבק לעצמאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן