הנשיא ממלכתי אבל העבריין נכלולי

הנשיא ממלכתי אבל העבריין נכלולי

נשיא המדינה הוא אדם מאוד נבון ופוליטיקאי בעל ניסיון שפועל מזה שנים בהיגיון ואחריות למען ציון.

היום בוז’י עלה על הבמה ואמר את האמת המרה והקשה לאומה בצורה ישרה, גלוייה ואמיצה. מי יודע? יתכן שהוא עשה זאת מתוך דאגה אמיתית וכנה לגורלה של הדמוקרטיה.

חלילה, לא תיעצר החקיקה הדורסנית והמזיקה, תבוא לפושע ניבצרות בעוון ניגוד עניינים בתחילת השבוע הבא, וזה ממש יהייה אסון לנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה העבריין הסידרתי שנסע לטייל עם רעייתו הלקוייה ותספורתה הנאה ברומא על חשבון המדינה כאילו שבארץ הכל כשורה.

דרך אגב, פורסם שהזוג המלכותי ישן בשישים חדרי שינה, אבל זו בטח קצת הגזמה.

ציטוט:

הרצוג קורא לעצור את החקיקה: “מכלול החקיקה צריך לעבור מהעולם ומהר”

הנשיא נאם לאומה, תקף את החקיקה הנוכחית (“דורסנית ומערערת את יסודות הדמוקרטיה”), ותקף את הפוליטיקאים (“הכאוס על הידיים שלכם”).

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על קצת דאגה לגורל חזון הציונות וחשש מהחלפתו של זה בעבריינות, דורסנות, סרבנות, גזענות, לוחמנות ורודנות.

בעברית קלה, כבוד הנשיא אמר שיש לעצור מייד את מירוץ החקיקה המזיקה. כנראה שמתוך נימוס עורך הדין לא ציין שהנאשם בפלילים מימין נמצא בניגוד עניינים, והמצב הזה לא ממש יהייה מקובל על שופטות ושופטים.

במידה וראש הכנופייה לא יכריז על בלימה מוחלטת וללא השהייה, המדינה כולה תראה לפליאתה איך פושע סידרתי מצפצף גם על הנשיא, וזה נראה די מבזה, מביך ורע.

למרבה השמחה, ללא קשר למה שהכנופייה העבריינית תעשה עם דיברי הנשיא שמתקשה לישון, בית המשפט הגבוה לצדק יבקש לדעת ביום ראשון הקרוב מדוע הנאשם הפלילי סבור בטעות שלכאורה מותר לו להמשיך לצחוק להנאתו על החוק בציון.

סך הכל הכזבן חתם על הסדר ניגוד עניינים, ומאז הפושע הנכלולי בעיקר נחפז לחוקק חוקים דורסניים ופסולים שיתנו לו שליטה אסורה בשופטים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- בלי מעצורים אין בלמים. קישור למאמר בשם- רודנות, סרבנות וניבצרות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית. קישור למאמר בשם- כנופיה מאיימת על הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא. קישור למאמר בשם- הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות. קישור למאמר בשם- עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן