היועץ המשפטי יצא נקי?

היועץ המשפטי יצא נקי?

כנראה כדי שיוכלו להתרכז בעבודה מסורה ונאמנה למען המדינה, לחברי וחברות הממשלה יש חסינות, כמו גם ליושבים ויושבות לבטח במליאה. מצד שני, פשע ועבריינות זו טעות חסרת התחשבות, שלא לומר שגיאה שעלולה להוביל להענשה או לתוצאות לא נעימות.

למרבה הצער, כנופיה עבריינית, נכלולית, חמדנית, כוחנית, סרבנית וחצופה השתלטה על הנהלת המדינה בעזרת הסתה לפחד ושנאה. המון מעשי שחיתות כבר התגלו, ואחרי שהיועץ גרם להשהייה, דחייה וביצע נסיון לעכב ולהפריע, כנגד השותפים הבכירים סוף סוף כבר יש אישומים פליליים בערכאה.

בין שאר חובות תפקידו הממלכתי, היועץ המשפטי לממשלה אמור לסייע לה לשמור על חוקיות מעשיה. יש רק בעייה קטנה עם האמירה: לפי מה שקורה כאן בשנים האחרונות נראה שהיועץ המלומד עוזר לחברי הכנופיה שסרחה ונלכדה ולא לאומה שכבר מספיק סבלה, וסיוע לפשע במודע זו עבירה מאוד חמורה.

ציטוט:

פרקליט המחוז המנוסה, הנחשב לאחד הסרגלים של הפרקליטות, מתח בה ביקורת קשה על היועץ המשפטי לממשלה. ביקורת כואבת, צריך לומר, ביקורת מעומק הבטן שאחרים בפרקליטות היו חוששים להשמיע אותה בגלוי. ביקורת קשה שאומרת לחברי הוועדה בערך כך: היועץ המשפטי לממשלה ובכירים מהחצר שלו סיכלו את הפקעת אדמות ההר בלחץ של גורמים פוליטיים. ההחלטה האומללה שלהם, במבט לאחור, תרמה לאסון הנורא.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, היועץ המשפטי לממשלה הוא לכאורה פושע סדרתי שמסייע לכנופיה עבריינית בהתמדה, בנאמנות כנועה, ועושה זאת כבר תקופה ארוכה.

אבישי מוזמן להגיש תביעת דיבה נגד עיתון ברשת ולטעון שהדברים הנאמרים לגבי התנהלתו המזיקה נאמרים רק על סמך פרסומים שיקריים בכלי תקשורת ציבוריים. ההנהלה הרעננה מוזמנת לבחון את הסוגיה החשודה בקפידה, זו שכבר ידועה למדינה כולה מאז תקופה, ולהרהר בפתרון יעיל בעבורה.

חלילה, לפני תום כהונתו היועץ הנאמן של הכנופיה שהסתבכה לכאורה ינסה להקל או לתת הנחה תמוהה לשאר חברי החבורה שסרחה. ללא קשר, בתום החגיגה כדאי לזמן את היועץ החביב לחקירה ולברר מדוע הוא שוב ושוב סיוע לפשע, לכאורה, שהרי זו עבירה שעונש חמור בצידה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- כישלון שמוביל לאסון ויגון. קישור למאמר בשם- הריגה ללא כוונת תחילה. קישור למאמר בשם- יועץ כשר ושרץ בידו. קישור למאמר בשם: היועץ המשפטי הסתבך באופן פלילי? קישור למאמר בשם- גניבה בלי כוונה ועוון נטול קלון. קישור למאמר בשם- האסון במירון יוביל להרשעה עם קלון? למאמר בשם- סיוע לפשע זה עבירה חמורה? קישור למאמר בשם- סיכום עגום וכיתבי אישום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן