הכחשה זו דיאטה או לקות מדאיגה?

הכחשה זו דיאטה או לקות מדאיגה?

קשיים בהבנת המציאות זו לקות שכדאי לקחת ברצינות, אחרת חלילה מתפתחת בעייתיות שמובילה לטעות.

למרבה הצער, אין תרופה יעילה למחשבות שווא, וזו בעייה, שכן קצת קשה לשכנע את הסובלים מהמגבלה בעזרת הוכחה אמינה או עובדה ידועה, שכן הם לא מאמינים לה.

ציטוט:

רוטמן: “לא קונה את זה שהמחאה נובעת מסעיף כלשהו ברפורמה”

לדברי יו”ר ועדת חוקה לכאן רשת ב, זה לא סוד שגורמי ממשל בארה”ב התערבו בסוגיית הרפורמה המשפטית, שהיא עניין פנימי.

עד כאן ציטוט.

המחאה למען הדמוקרטיה כבר מציפה את הארץ כולה בדגלים מידי שבוע כבר תקופה ארוכה, וכל נורות האזהרה בביטחון, ביחסי החוץ, בכלכלה ובמצב הלכידות בחברה מהבהבות ללא הפסקה. אז מה, חבר המליאה לא ראה, שמע או ידע?

ללא קשר למציאות המטרידה, ראש הועדה אומר שהוא סבור בשגגה שהכל לכאורה כשורה ושאמריקה אשמה במהומה? זה רציני או סתם הצגה למטרות התחמקות מאחריות ישירה והטלת אשמה על ידידה שאנו תלויים בה?

יתכן שצריך להודות לחבר הכנסת עם שפע השערות על שמיוזמתו הסביר בכותרות שיש לו תפיסות משונות, שלא לומר הזויות, מופרכות או סתם בילתי מבוססות, ושאין לו יכולת להתמודד עם העובדות הידועות.

מצד שני, מי יודע? אולי אין לו באמת בעייה עם תפיסת המציאות, אלא שהכחשה זה סוג של דיאטה בריאה שחביבה על חברי הכנופייה?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- התנהלות עבריינית וסכנה לאומית. קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן