יש שפוטים בירושלים?

יש שפוטים בירושלים?

איך הגענו למצב איום ונורא שמאיים על הדמוקרטיה, חזונה, שלומה, בטיחותה, כלכלתה, מעמדה ודרכה? כל זה בגלל משפחה לקוייה, דוד עשיר באמריקה, שאיפה לגדולה, תאווה לשליטה, הסתה לשנאה והנדסת תודעה? מזעזע.

ציטוט.

בג”ץ דחה פה-אחד את העתירות נגד נתניהו ונגד ההסכם הקואליציוני.
המשמעות: ממשלת נתניהו-גנץ תוכל לצאת לדרך, לאחר ששופטי בג”ץ קבעו פה-אחד כי אין מניעה משפטית להקימה, למרות כתב האישום נגד רה”מ • גם העתירות נגד ההסכם הקואליציוני נדחו.

ציטוט:

השופט מני מזוז: “ממשלה בראשות נאשם בפלילים – כשל מוסרי”
אחרי שהעתירות נגד הרכבת ממשלת האחדות נדחו, שופטי בג”ץ פרסמו את הנימוקים המלאים. חיות והשופטים מזוז וקרא קראו להסדיר בחקיקה את הרכבת הממשלה בידי נאשם בפלילים: “כשל ציבורי-מוסרי שקשה להפריז בעוצמתו”. השופטת דפנה ברק-ארז: “תפקיד ראש הממשלה, מחייבים עמידה בדרישות גבוהות של דוגמה אישית וטוהר מידות”

עד כאן ציטוט.

החזון הלאומי שלנו הוא כשל מוסרי או המלכת נאשם פלילי? חיות הודיעה שבג”צ אישר פה אחר את כהונתו של עבריין סידרתי ואז התגלה שהוא נוכל כזבני? הנשיאה אמרה שהמבצר לא מעורער אבל מאז מצבנו הלאומי רק דורדר באופן ניכר ומעורר צער.

הפושע הסידרתי מצפצף על חוקים כבר שנים, מתאמץ לרמוס מוסדות דמוקרטיים לצרכים אישיים, למלט עצמו מישיבה מאחורי סורגים והוא גם נמצא בהפרת הסדר ניגוד עיניניים.

מי יודע? אולי בירושלים יש שופטות ושופטים, אבל יתכן שלא צריך להתייחס לדברים תיאורטיים ודוממים שכלל אינם מורגשים.

הפתרון למצב הנורא בציון לא יבוא ממי שמסייע לפושע הסידרתי שבשילטון או בגלל שבארץ ההמון כבר חודשים מנפנף כמחאה אזרחית רחבה בדיגלי הלאום באון וגאון.

הצבעת אי אימון בכנופיה יכולה להקים ממשלה ראויה בעזרת הצבעה פשוטה במליאה, רק צריך הסכמה ולחשוב על טובת המדינה, דרכה, תורתה, ביטחונה וחזונה. למה לחכות שיהייה עוד יותר גרוע?

קישור לגלובס. קישור לכלכליסט. קישור למאמר בשם- בירושלים נפל דבר: המבצר עורער. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה טטהר את האורווה. קישור לזהו זה הבושה מתה. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “יש שפוטים בירושלים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן