המון הון יקנה את החזון לציון?

המון הון יקנה את החזון לציון?

חלילה, היה עולה בדעתי לשחק על המגרש הפוליטי האכזרי, החמדני והנכלולי במולדתי, כנראה שהייתי צריך להמציא איזה מצע קליט ופופולארי.

במידה וגופים זרים היו פונים ומציעים בנימוס להעביר אלי תקציבים כבירים שאינם מוגבלים יתכן שהייתי נכנע לפיתוי הכלכלי, שהרי גם אני סך הכל אנושי, מוותר על ערכים מוסריים ומנסה לממן פירסום של מסרים.

באופן תיאורטי לחלוטין, אני מניח שכנראה הייתי בוחר להפיץ כמה פסוקים מוכרים שיגרמו למאזינות ולמאזינים לחוש כאילו יש הבנה והסכמה עם הדברים הידועים.

הנה כמה דוגמאות למה שהיה יכול להופיע כמודעות גדולות ומרהיבות בכל הכותרות במשך ימים ושבועות לפני הבחירות, וזאת, כמובן, במידה ואירגונים עלומים היו מתעקשים לתת לי המון מזומנים בלי לשלם מיסים:

סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. זה החזון הלאומי ויש להגשימהו.

אל תעולל לזולתך באופן זדוני מה ששנוא עליך שכן זה פסול לחלוטין, חסר התחשבות ופוגעני, וזה נכון אפילו אם יש הבדלים קלים בין הברואים והיצירים בגלל מוצא, אמונה, גזע או מין.

תזהיר את הקמים לכלותך ותנסה להגיע להסדרה, אבל אם אין ברירה תנטרל סכנה מוחשית וברורה שברצונה להזיק לך בלי הרבה רגשות אשמה שהרי אין ברירה.

החזון לציון הוא רעיון נבון ונכון שגם יועיל לכל המזרח התיכון, והוא גם עדיף על מדון ויגון.

זה פחות או יותר כל המצע למפלגה שלא הוקמה. עכשיו רק צריך לחכות לאיזה קבוצה מאוד עשירה שתשלם לי המון הון כדי שאקדם את מטרתה הנלוזה.

כשזה יקרה, כנראה שמייד אקנה לי כמה מועמדות נפלאות ומועמדים מרשימים, אפרסם מודעות גדולות בכל אמצעי התקשורת והעיתונים, ואנסה לשכנע את הציבור שהרעינות שלי הרבה יותר מועילים מאלה של הגזענים הכוחניים, הקיצונים, העבריינים האלימים והסרבניים.

חוץ מכל זה, יתכן שיהייה די פשוט להסביר לעדר הבוחרות והבוחרים שמתן כבוד ורדיפת שלום הם ערכים יהודיים עתיקים, בעוד שגזענות, כוחנות, חמדנות, אטימות, השתמטית, סרבנות, עבריינות ורישעות הם דברים שאינם מוסריים או מועילים.

סביר שהישראליות והישראלים עיינו פעם בתורה או במגילה שהקימה בית לאומי ליהודים ולכן אולי אין שום צורך שאמתין לטלפון מתורמים נדיבים.

חוץ מזה, כבר יש בזירה כמה לוחמים ציונים אמיצים, אחראיים ונהדרים שמקבלים יותר אהדה מהפושע שמסובך עד צוואר בשלל סיבוכים משפטיים. לפיכך ובעזרת השם, כנראה שלא יתקשרו אלי נציגי טייקונים ציוניים עם הצעה לקחת המון מזומנים מתורמים זרים.

קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה למכירה? קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר בשם- השמירה בוטלה? קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן