הנאשם יחמם את העולם?

הנאשם יחמם את העולם?

היום הנאשם בפלילים חשף לעולם סודות צבאיים כמוסים, כנראה במטרה להסביר ברבים שהוא אחוז חרדות תמידיים מסיכונים קיומיים, או מתוך מרצון להרגיע מודאגים ולהרתיע את הרעים.

ציטוט:

נתניהו: “בטוחים וסמוכים שאנחנו יכולים לטפל בכל איום בכוחות עצמנו”
במסגרת תרגיל ועל רקע ההתפתחויות האחרונות בסוגיית הגרעין האיראני, הקבינט התכנס • בפתח הישיבה שיגר ראש הממשלה מסר וגם התייחס לאפשרות שמערכת הביטחון תתמודד עם לחימה בכמה זירות במקביל • שר הביטחון גלנט: “אנו מחויבים להיערך למצב שבו נצטרך לקבל החלטות”

ציטוט:

שוב שומעים דיבורים מתלהמים, אבל לא בטוח שהאיראנים ממש מתרשמים. למעשה, הם מצפצפים על הנאשם בפלילים כבר הרבה שנים וחשים די שאננים. סך הכל, כולם רואים שהוא בעיקר טוב בדיבורים, פיטפוטים וקישקושים אך דל במעשים.

עד היום היו לנאשם בפלילים המון הזדמנויות לנטרל איומים כשנחצו שלל קווים אדומים, אבל משום מה הוא מעולם לא קם כארי כדי להגן על מדינת היהודים. מה הפלא שהפרסים לא מתרגשים?

ישראל אמרה שהיא יכולה לתקוף לבדה? נפלא. אז למה זה עדיין לא קרה? מצד שני, תיאורטית הנאשם יכול לספר לעולם הנידהם שלא הייתה ברירה אלא לחולל שואה נוראה בפרס הרחוקה כדי להגן על האומה, וזה בטח יתקבל בהבנה רגועה.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, בכל דור ודור קמים עלנו לכלותנו, ופרט לאל שבחר בנו רק התוצרת של מפעל טקסטיל קטן שפעם הקימו סמולנים בוגדים בשממה שומר על שלומנו.

כידוע ליודעות וליודעים הסיפור הלאומי שלנו כולל אמונה במחשבה שאנו דמוקרטיה קטנה מוקפת בזדים ורשעים שוחרי נפשה. במציאות, במשך הרבה שנים נאלצנו להתכונן לאפשרות שיבוא יום ונאלץ להשקים ולנטרל את הזוממים מכל הכיוונים.

אולי אנו מדינה יחסית קטנה בשטח ומספר האוכלוסייה, אבל לישראל יש יכולות של מעצמה מאוד מפחידה. למעשה, ביכולתנו לתרום תרומה משמעותית להתחממות הגלובלית ולשנות את המפה העולמית. מצד שני, את העובדה הזו רק מותר לפרסם בתקשורת הלועזית, שכן היא סודית.

בזכות כמה ציונים הבעייה שלנו אינה היכולת ההגנתית או ההתקפית אלא ההנהגה שבה יושבת חבורה עבריינית, הססנית, פלגנית ונכלולית שאינה אחראית או החלטית.

מערבון ישן הנציח את המילים- “כשאתה רוצה לירות תפעל, אל תדבר”, אבל אולי הנאשם בפלילים לא ראה, לא שמע או סתם לא זוכר.

אז מה? העבריין הכזבן יתגלה כפטפטן או שהוא יתן את ההוראה הנוראה ויעלה את איראן בעשן? למה היא בעצם עדיין כאן? זה לא קצת מסוכן? נו, טוב. אולי צריך להתכונן לאפשרות של סוף העולם ובינתיים לצפות באיזה סרט ישן כל עוד יש זמן.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- איראן עדיין כאן?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “הנאשם יחמם את העולם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן