איראן עדיין כאן?

איראן עדיין כאן?

מי שרוצה לירות יורה, אבל לפעמים יש העדפה רק סתם לדבר על זה, וכלום לא קורה.

מי שבלילות ובימים מדבר על חששו מאיומים קיומיים פעם דרש לבטל הסכמי פיקוח יעילים, וכתוצאה מהשגיאה הנוראה עכשיו גברו הסיכונים.

ציטוט:

מאגר האורניום המועשר של איראן ממשיך לגדול: “אפשר לתקוף בלי ארה”ב”

דוחות חדשים של סבא”א מעלים כי טהראן מאיצה את תכנית הגרעין שלה, שנותרה תחת פיקוח מוגבל מאז שפרשה ארה”ב מההסכם. כמות האורניום המועשר שלה ל-60%, רמה הקרובה לפיתוח נשק גרעיני, זינקה ל-114.1. ראש המל”ל לשעבר עמידרור: “אנחנו יודעים לתקוף בלי ארה”ב”

עד כאן ציטוט שמנסה להעביר מסר של תקיפות, נחישות ועצמאות.

במציאות, הרבה מאוד שנים מפריח הכזבים מדבר על פחדיו המתמידים, אבל במשמרת שלו הסיכונים והאיומים רק הולכים וגוברים. איראן עדיין כאן והמצב רק הופך ליותר מסוכן עם חלוף הזמן.

עכשיו שוב שומעים דיבורים מתלהמים, אבל לא בטוח שהאיראנים ממש מתרשמים. למעשה, הם מצפצפים על הנאשם בפלילים כבר הרבה שנים וחשים די שאננים. סך הכל, כולם רואים שהוא בעיקר טוב בדיבורים, פיטפוטים וקישקושים אך דל במעשים.

עד היום היו לנאשם בפלילים המון הזדמנויות לנטרל איומים כשנחצו שלל קווים אדומים, אבל משום מה הוא מעולם לא קם כארי כדי להגן על מדינת היהודים. מה הפלא שהפרסים לא מתרגשים?

ישראל אמרה שהיא יכולה לתקוף לבדה? נפלא. אז למה זה עדיין לא קרה? מצד שני, תיאורטית הנאשם יכול לספר לעולם הנידהם שלא הייתה ברירה אלא לחולל שואה נוראה בפרס הרחוקה כדי להגן על האומה, וזה בטח יתקבל בהבנה רגועה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מבחן התוצאה חושף בעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “איראן עדיין כאן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן