איומים, עבריינים וסיכונים לאומיים

איומים, עבריינים וסיכונים לאומיים

במבחן התוצאה, הכזבן הסידרתי אומנם דיבר הרבה, נאם בכל אולם ואפילו הראה לעולם ציור יפה, אבל במשמרת שלו הסכנה למדינה רק גברה ויש החמרה.

ציטוט:

איראן הולכת ונהפכת לכישלון האסטרטגי הגדול ביותר של נתניהו.

השנים האחרונות מעידות על כישלון מתמשך במדיניות הישראלית למנוע מאיראן להתחמש גרעינית. בעבר הצליח רה”מ לשכנע את ארה”ב בגודל האיום האיראני, אך כיום הוא נתקל בכתף קרה

עד כאן ציטוט

למה איראן עדיין כאן? מדוע הפטפטן לא מעלה אותה בעשן בלחיצת כפתור קטן שכנראה אינו לבן?

בנאומים לא מחסלים איומים. היו לפושע הרבה שנים לנטרל סיכונים ולהגן על מדינת היהודים, אבל גניבת ארכיונים ישנים וביטול הסכמי פיקוח יעילים לא ממש עצרו את מזימותיהם של האיראנים.

לאור כל הדברים המפחידים שהפושע השמיע במשך שנים אין ספק שהוא עכשיו יעמוד כהרגלו במילה וישמיד את כל הסיכונים ללא עיכובים או היסוסים.

מישהו בעולם יתגעגע לאיראנים? הנאשם בפלילים בטח יספר שהוא הזהיר משך שנים, ולבסוף פעל מחוסר ברירה כדי להציל חיים ישראליים ולגרום שואה לפרסים, שכן הוא לא מאמין לכזבנים סידרתיים שסתם חותמים הסכמים ואז מתעלמים מהסיכומים,

מעניין אם השמדת אומה רחוקה תבטל את ההליך הפלילי בערכאה, תפזר את ועדות החקירה, תרגיע את החיזבאללה ותשקיט את עזה? מי יודע? אולי בקרוב נדע.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנאשם יחמם את העולם? קישור למאמר בשם- איראן עדיין כאן? קישור למאמר בשם- מי יפיל את הטיל?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן