חבר מליאה פושע מול מצלמה?

חבר מליאה פושע מול מצלמה?

נציג המדינה שלנו לבש חליפה יפה ועניבה אדומה, כאילו היה מטאדור אמיץ בזירה. הוא טס עם זוגתו לבלות להנאתו באמריקה, אבל למרבה הצער גילה עד מהירה שנוכחותו ומישנתו השגוייה מעוררים התנגדות עזה.

לפני כמה ימים הוא צעד ברחוב מוקף מאבטחים וכנראה התעצבן מאוד כשהבין שבאמריקה עדיין יש חוקים דמוקרטיים שמאפשרים חופש ביטוי לאזרחיות דעתניות ולאזרחים קולניים.

ציטוט:

גרסת רוטמן: “דרכו לאשתי על הרגל. הצמידו לנו את המגפון לאוזן, לקחתי אותו בלי לגעת במפגינה”
יו”ר ועדת החוקה טען כי המפגינים בניו יורק תקפו אותו ואת אשתו, חסמו להם את הדרך “וקיללו, לרבות איחולי מוות”. לדבריו, הוא והמאבטחים אמרו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק מהם: “אחרי כל האזהרות, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן”

עד כאן ציטוט מדברים הזויים, מופרכים וחסרי אמינות.

ללא שום התגרות פיזית או מגע בין חבר המליאה לחברי המחאה, יושב ראש הועדה האמיץ לפתע הסתובב, חטף מגאפון מידי מפגינה בעוצמה אלימה ואז המשיך בדרכו מלא גאווה, כנראה עדיין בלי להבין שביצע פשע מול מצלמה.

רק אחרי שפרצה מהומה וכנראה הוסבר לו שמה שהוא עשה נחשב באמריקה לתקיפה וגניבה הפושע האלים נאות להחזיר למפגינה את רכושה.

כל האירוע צולם ותועד, כך שלא משנה מה העבריין יספר כגירסת הגנה רעועה שלא ממש תואמת למה שנראה בסרטון המזעזע.

העבריין טוען שלכאורה התקיפו אותו פיזית והיה סיכון מוחשי לשלומו? יתכן שהקיפו אותו וקצת צעקו לעברו אבל איש לו נגע בו.

הפושע מתבכיין ומספר שלא רק שהעזו להשמיע אמת נוקבת לכיוונו אלא גם דרכו על רגלה של רעייתו? אולי זה נכון ואחר כך הדבר נודע לו, אבל מה זה קשור להתנהלותו, פישעו ואלימותו שלו?

למצעד התמיכה השנתי בישראל יטוסו השתא לניו יורק המוני נציגי ציבור, אבל חלילה לא על חשבונם האישי.

למרבה הצער, השליח שלאחרונה הגיע לאמריקה הצליח להסתבך בגניבה ותקיפה אלימה לעיני מצלמה, וזה הביא בושה לאומה, שלא להזכיר את התלונה במשטרה כנגד מי ששדד אישה בעודו משמש כנציג המדינה ולבוש בחליפה.

אולי כדאי להסביר לחברי הכנופייה שאורזים, מתרגשים לבלות על חשבון אחרים וחושבים להביא מתנות לילדים שבארצות הברית אין להם חסינות מלאה. מסיבה זו כדאי להם להתנהג בצורה נאותה. חלילה הם יבצעו באמריקה איזה פשע פרוע וחסר שליטה, ויסיימו שם בתא במקום לשוב ארצה במחלקה הראשונה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אלימות לא תביס את הציונות. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי מנהל כנופייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן