הכלים הרוסיים יהיו הרוסים

הכלים הרוסיים יהיו הרוסים

זכותה של אוקראינה להתגונן מפני התוקפנות האכזרית וחסרת ההצדקה של רוסיה.

מותר לעולם התרבותי לסייע לאומה שנאבקת על קיומה כנגד מעצמה שפוגעת בה, בעריה ובאזרחיה, שכן בינתיים אין פשרה או הסדרה שתעצור את הזוועה.

ציטוט:

ארצות הברית תעביר לאוקראינה באופן מידי משלוח חדש של סיוע צבאי, שאושר על ידי הנשיא ביידן, כך נמסר הערב (שבת) מהבית הלבן. הסיוע יכלול מערכות הגנה נגד מטוסים ונגד שריון וכן נשק קל.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, אמריקה לא רוצה מלחמת עולם חפוזה אבל הרבה מטוסים, מסוקים ומשוריינים רוסיים אט אט יהפכו לבילתי שמישים, ויגרם סבל רב בשני הצדדים. באיזשהו שלב הצדדים יבדקו את הנזקים, יעשו חישובים עגומים ואולי יגיעו למסקנה שעדיפים הסכמים.

בשלב זה, התוקפים לא מוותרים, אולי בגלל שהם רוצים להראות קשוחים, מפחידים ואכזריים. מצד שני, יתכן שהמון בנים לא ישובו בשלום להורים, והייסורים של השכולות והשכולים יגרמו להרבה רוסים מרוששים ומנותקים לחשוב שאולי עדיף להישאר בחיים במקום להקריב בנים בעבור שיגיונותיהם הכוחניים של רודנים מזיקים.

פעם רוסיה נכנסה ברוב פאר ובמלוא העוצמה לאפגניסטאן, ואחרי שהמון טנקים, מטוסים ומסוקים עלו שם בעשן היא ברחה משם בלי לבזבז זמן. מעניין למה הרודן התוקפן והשאפתן לא מבין מהניסיון שבעבור כוחותיו החשופים והרחוקים באוקראינה המצב יהפוך בקרוב למאוד מסוכן?

אולי עדיפים הסכמים והסדרים מאשר טנקים שרופים, מסוקים מפוחמים והמון הורים שכולים, רעבים וזועמים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מלחמה היא שגיאה מרה ויקרה. קשור למאמר בשם- בלי תגובה נחושה באה החמרה. קישור למאמר בשם- כוח לא מעיד על מוח. קישור למאמר בשם- הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני? קישור למאמר בשם- גם ביריונים מפחדים מנזקים. 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן