הכרזת מסוכנות תושיע את הציונות

הכרזת מסוכנות תושיע את הציונות

כידוע לשורדות ולשורדים את מערכת החינוך במדינת היהודים, על מסרים נכונים וחשובים צריך לחזור כמה פעמים, וזאת על מנת שהם יהיו ברורים, מובנים ומופנמים גם לאדישות ולמשועממים.

ציטוט:

הנאשם בפלילים הדגים ליאיר ששקרנים בוגדניים לא משתנים, והדבר כנראה עזר לראש הממשלה הבא להפיק לקחים חשובים.

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי גם הציבור בסוף יבין שהכזבן מימין מסובך עד צוואר בהליכים משפטיים חמורים ולכן יסיים מאחורי סורגים בהוראת בית דין?

חשוב שממשלת המעבר תכריז על מסוכנותו של העבריין הסידרתי שמאיים על המצב הדמוקרטי ותושיב אותו במעצר.

למעשה, הפקרת השטחים, בגידה בהבטחה לחיילים ומתן שוחד פוליטי לעריקות ומורדים הם מעשים שממשיכים לגרום נזק למדינת היהודים. למה צריך לתת לחוטא סידרתי להמשיך לקלקל את המצב לאומי?

ברגע שהנאשם יושם בתא עד לתום ההליכים הפליליים כנראה שיבוא שינוי תודעתי גם אצל המאמינות השרופות והמעריצים של עבריינים סידרתיים. סך הכל, קשה לאסירים לחלק תפקידים, להסית לשנאת אחרים ולתקוע למדינה מקלות בגלגלים.

המערכת הפוליטית בטח תעבור טלטלה רצינית ברגע שהנאשם יורד אחר כבוד מהבמה הציבורית. סך הכל, עד לא מזמן הנאשם בפלילים נחשב למלך מלכי המלכים ועכשיו הוא שקוע עד צוואר בסיבוכים משפטיים סופניים. השמתו של העבריין במעצר עד לתום ההליכים תסמל את סופו הפוליטי של הנאשם בפלילים, ואולי תעזור לחולמות ולמקווים.

האומה העתיקה שכבר מספיק סבלה תוסיף לסיפור ההיסטוריה שלה פרק מביש, מביך ודי נורא, שיכלול רמייה, הסתה, שנאה, רצח ופשע. בעזרת השם, האומה תשוב לנתיבה, תעשה טוב, תסור מרע ותבקש הסדרה במקום לוחמה מתמידה. סך הכל, זו תורתה וכך כתוב במגילה.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- המתון המרכזי הוא גם דמוקרט ציוני? קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הכרזת מסוכנות תושיע את הציונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן