הללויה! התקווה עוד לא אבדה

הללויה! התקווה עוד לא אבדה

ממש נחמד לשמוע ברכות מחברים, שכנראה שמחים לראות שהישאלים שבו לחזון המייסדים אחרי שנפטרו מכנופיית הנוכלים המזיקים והסרבניים עם האישומים הפליליים.

ציטוט:

בארה”ב מברכים את גנץ על הפגישה עם אבו מאזן: “מאוד מרוצים משר הביטחון”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כנראה שלא רק האמריקאים נמלאו ששון כששמעו שישראל חוזרת למסלול הנכון.
במציאות, גם הציונים והציוניות שמאמינים ומאמינות ששלום הוא חלום לאומי מאז דורות חשו צורך להכין את השמפניות, למקרה ויהיו עוד התפתחויות.

בעברית קלה, נראה שהמדינה שבה לנתיבה, פועלת להגשים את חזונה, מנסה להגיע להסדרה בשכונה, והדבר מאוד משמח את כל מי שלא ממש אוהב מלחמה מתמידה, איבה, טינה ושנאה.

חשוב לזכור שיש להלל ולשבח גם את ראש הממשלה, שהסכים לקיום הפגישה. להיות אחראי לשלומה, בריאותה וביטחונה של מדינה שלמה זו מלאכה מורכבת, מסובכת וכלל לא קלה, במיוחד אצלנו בסביבה.

בזכות תבונתו ואומץ ליבו של נפתלי, שכבר אינו נוהג כקיצוני סרבני אלא כמבוגר אחראי, יש סיכוי שהמהלכים יובילו להסדרים שיביאו הקלה רבה במישור הביטחוני, הכלכלי והמדיני. זה יחסית קל למלמל-עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל, אבל זה לא תמיד פשוט גם להגשים את מה שאליו אתה מייחל.

לסיכום, לא רק האמריקאים מרוצים מהמעבר שלנו מסרבנות להידברות. גם בארץ יש הערכה התפעלות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה. קישור למאמר בשם- נראה שהמדינה שבה לחזונה. קישור למאמר בשם- יתכן שציון שבה לחזון? קישור למאמר בשם- ניתן להגשים את החזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

6 thoughts on “הללויה! התקווה עוד לא אבדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן