המילכוד הגזעני של הליכוד

המילכוד הגזעני של הליכוד

יש פתגם מפחיד שאומר-הגולם קם על יוצרו. פסוק מטריד נוסף מדבר על שיחרור שד זדוני מבקבוק, דבר שאחר כך קצת מקשה על ריסונו, שליטה בו וכליאתו בחזרה במעונו.

ציטוט:

מלכוד בן גביר של נתניהו.
ראש האופוזיציה חושב שיו”ר עוצמה יהודית הוא היחיד שיכול לעורר את מחנה הימין ולהביא לקלפי את האדישים, המפתח בבחירות. אבל בן גביר חזק ומודע לכוחו הוא כאב ראש מסוג שטרם נראה.

עד כאן ציטוט.

חסרת התרבות הצעקנית והגסה סיפרה אך לאחרונה שהנאשם בשלל כיתבי אשמה ביקש להצניע חלק מהכנופיה, כנראה משום שנשים צרחניות וגסות כמו גם מיזרחיים מפחידים שמאיימים לרמוס מוסדות דמוקרטים לא ממש עושים רושם ממלכתי ונעים על הצופות הצופים.

מי יודע? אולי הקמת קבוצה לאומנית. סרבנית, מרדנית, כוחנית, גזענית וקיצונית, כזו שמתנגדת לחזונה של המדינה העברית לשוויון והסדרה אזורית, תעזור לעבריין הסידרתי להתחמק מהרשעה פלילית מביכה שלא ממש נראית טוב ציבורית?

ביתו של העבריין המסוכן שהרעיל אנשים למען מזומן כנראה תתחבא בפינה ורק תספר לפרהסיה שביקשו מימנה לשים זמם על לשונה הרעילה, אבל עדיין לא לגמרי ברור מדוע נאשם פלילי שרוצה להראות כמתון וממלכתי בעצם מדרבן הקמת גוף הרבה יותר מרדני, גזעני והרסני.

הנאשם בפלילים כבר השתמש בעבר בשנאה, בהסתה ובהכפשה מפחידה כדי לאחד את הבוחרות והבוחרים סביב מסר שלחלוטין סותר את עיקרה של תורה, והנזק לדמוקרטיה, לתורתה ולדרכה היה נורא.

למעשה, העבריין הסידרתי לא סר מרע, לא ממש עשה טוב, והוא גם דחה שלום והסדרה. לעומת זאת, הנוכל הסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, פגע באומה, בגד בשבועה, ונחקר בחשד חמור לבגידה בעבור עמלה ואודות אירוע מצער של רמיסה ודריסה בגלל שהא אישר צפיפות נוראה.

אז מה, הקמת גוף גזעני, קיצוני, סרבני, כוחני ומרדני יושיע את הנאשם הפלילי מסופו המשפטי? משנה לו מה צעד כזה יעשה לחזון הציוני או שהוא רק חושב באופן אנוכי ומתוך תחושה חרדתית של איום קיומי? בקשת שלום כמו גם הנצחת שנאה, הסטה לחרדה ומלחמה מתמידה הא עיקר המסר מהתורה? למה לקדם קבוצה שמתנגדת לעיקרה של תורה ולחזון המדינה?

קישור למאמר בידיעות. קישור לזהו זה- השד מהבקבוק. קישור למאמר בשם- באתי, קילקלתי, נפלתי. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי יציל את החזון הציוני?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “המילכוד הגזעני של הליכוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן