חרדה קיומית, שנאה והתורה היהודית

חרדה קיומית, שנאה והתורה היהודית

ראש המחנה הפלילי, הכזבני והעברייני, זה שכבר נחשף, נתפס והודח באופן חוקי, זימן אל ארמונו הפרטי את נציגי הפלג הסרבני, המרדני והגזעני.

ציטוט:

פרסום ראשון: נתניהו זימן את סמוטריץ’ ואת בן גביר לפגישה משולשת בקיסריה היום.
על רקע תוצאות הסקרים שמנבאות כי מפלגת הציונות הדתית נשארת מתחת לאחוז החסימה – נתניהו זימן את סמוטריץ’ ואת בן גביר לפגישה בקיסריה • יו”ר הליכוד ינסה לשכנע את השניים להגיע להסכמות על חיבור.

עד כאן ציטוט.

כנראה שהמהלך הנכלולי נעשה כדי לארגן יחדיו מרד בחזון הציוני. סך הכל, הפושע הסידרתי סובל מפחד קיומי תמידי עקב הסיכוי הממשי להרשעה בהליך משפטי.

עד כה, נציגי הנוכל הכזבני כבר איימו לרמוס מוסד שיפוטי מרכזי ולדרוס את הסמל ממלכתי. האם הם באמת יכניסו לכלא את מי שאינו גזען קיצוני אלא סתם דמוקרט ציוני? בכל מקרה, זה היה האיום המפחיד שהושמע בציבורי.

האם בגידה בחזון הציוני תשפר את מצבנו המדיני? הנאשם הפלילי מוכן לסכן את הדמוקרטיה בעבור רווח אישי? שנאה לזולת, אלימות, כוחנות וחוסר התחשבות עצבני זה חלק מהחזון היהודי?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המילכוד הגזעני של הליכוד. קישור לזהו זה- השד מהבקבוק. קישור למאמר בשם- באתי, קילקלתי, נפלתי. 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חרדה קיומית, שנאה והתורה היהודית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן