אומה מדהימה שכבר מספיק סבלה

אומה מדהימה שכבר מספיק סבלה

הראש היהודי כנראה באמת ממציא לנו פטנטים. ממש מרשים.

הנה למשל, פעם המצאנו את אלוהים, את החוקים האנושיים הכי בסיסיים ואת סוף השבוע הנעים, ועד היום הפיתוחים הללו מביאים תועלת רבה להמון יצירות ובצלמים.

בנוסף, גם הקרבנו שליח נצרתי רחום על צלב של רומאים כדי שלנוצרים תהייה אמונה יפה ודי דומה לשלנו, ואפילו השכנים המקומיים יצרו דת קצת אלימה משל עצמם, וגם היא מבוססת על הרעיונות העתיקים, המוסריים והקדושים שכבר עבדו אצלנו.

למרבה הצער, לא כל הרעיוות שהביאו לעולם העבריים הובילו לדברים משמחים. הנה למשל, שוויון אנושי הוא לא רק רעיון קומוניסטי רוסי, שכן הוא בעצם קודם שם על ידי איזה יהודי. מצד שני, במקום ששיתוף, כבוד הדדי והתחשבות יהיו הדרך ליצור קהילה עם נופך אנושי, המשטר ברוסיה הפך לטוטליטרי, אכזרי ורצחני.

אנשטיין היה יהודי וינאי שרצה להיות פיזיקאי, אבל בטעות גילה לעולם איך מייצרים נשק נוראי, ובשארית חייו התחנן לא להשתמש בגילוי המדעי.

בקיצור, היהודים תרמו לעולם כל מיני דברים, חלקם מצויינים, ואחרים קצת בעייתיים.

לאחרונה, כנראה בגלל הצורך המתמיד לשמור בכל דור ודור על קדושת החיים מפני תוקפים מסוכנים, היהודים בנו לעצמם מערכת ליירוט טילים שכמוה אין לאחרים. בנוסף, בישראל גם פיתחו יכולת להשמיד דברים מעופפים בעזרת קרני אור תוך רגעים ספורים, וזה ממש מדהים.

כידוע ליודעות וליודעים, אסור ומאוד מסוכן לפתח נשק שכנגדו אין אמצעים יעילים, אחרת בסופו של דבר תהייה בעייה גדולה גם לאלה המשתמשים בו ראשונים. באותה צורה, בדרך כלל לא מייצרים נשקים ביולוגיים רעילים אם אין בעבורם תרופה. סך הכל, חבל שיפגעו המדענים, הטכנאים והחוקרים שעוסקים בכאלה דברים.

ישראל הצליחה לעשות פריצת דרך טכנולוגית מדהימה כאשר הראתה יכולת להפיל ברזלים מעופפים לא רק בעזרת טילים מדוייקים אלא גם עם אור, וזה ממש מרשים. ההיסטוריה המשעממת כנראה תציין את הפיתוחים הללו כמשני משחק, אבל הדברים רק יהיו ברורים לעולם בעוד כמה שנים.

כאמור, אסור לפתח אמצעים שאין כנגדם מענים יעילים, ולכן אפשר לחוש רגועים. כנראה שיש לנו יכולות שאין לאוייבים, ואפילו דרכים למנוע נזקים אם אמצעים כאלה אי פעם יופעלו כנגד היהודים.

ציטוט:

הלייזר שינה את העולם. חוקרים מישראל מקווים שגם האנטי לייזר יחולל מהפכה.

חוקרים מהאוניברסיטה העברית פיתחו מתקן שמאפשר לחומרים לבלוע כמעט 100% מהאור שפוגע בהם, גם כאשר מדובר בחומרים בעלי ספיגת אור נמוכה.

עד כאן ציטוט.

בעברת קלה, לא רק שפיתחנו מערכת יירוט מדהימה אלא שכנראה גם יש לנו אפשרות להתגונן מפניה בצורה יעילה, והידע הזה קצת מרגיע.

בשלב זה אנו עוסקים בהגנה על האומה שכבר מספיק סבלה, אבל טוב לדעת שאם לא תהייה ברירה יש ביכולתנו לנטרל כל סכנה, ללא קשר לתוצאה שעשוייה לעורר קצת חרטה אצל מי שחלילה ינסה לאיים על מדינה חמושה, עירנית ונחושה.

בספר הקדוש לנו כתוב שפיקוח נפש דוחה שבת, ולפיכך הדבר גם חשוב יותר מבחירות, מחלוקות אידיאולוגיות לגבי הפתרונות או הצגות פוליטיות. במידה וחלילה נאלץ לשקול את זירוז בואו של יום הדין לאיראן לא נחשוב על שמאל, מרכז מתון או ימין.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הסכמים אמינים עם עבריינים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן