המצב הוטב בזכותה של הדמוקרטיה

המצב הוטב בזכותה של הדמוקרטיה

משום מה, אנשים ספקניים, טרודים, חשדניים ועסוקים לא תמיד מקשיבים למה שזוטרים אלמוניים אומרים להם בסבלנות רגועה, גם אם זה נעשה כמה אלפי פעמים במשך הרבה שנים. מצד שני, אם הטרחנים מתמידים ולא מוותרים לעיתים מתרחשים ניסים ואפילו נאשמים בפלילים מודחים.

במשך עשור שלם נעשה מאמץ, שלכאורה השתלם, להזהיר את העם ומנהיגיו מפני עבריין סדרתי וכזבן נכלולי שאוהב לקחת אבל לא לשלם. כמובן שמותר להתעלם מאזהרות, אבל ללא קשר מסתבר שהפושע לכאורה יורשע וישלם.

ראש הממשלה החלופי שהוא גם שר חוץ פעלתני, דמוקרטי, אנושי ומוסרי כנראה די סבל מאז ימיו הראשונים במדמנת הפוליטיקה שסרחה בזמן שילטון הנאשם הפלילי, סך הכל, כל הזמן עלו בעמוד שלו אזהרות מפני חבירה לאדם שהוא בוגד סדרתי.

למרבה הצער, כנראה שהיה צורך לבדוק את הנושא באופן עצמוני ויאיר למד על בשרו באופן פיתאומי מה קורה כשנותנים אימון בכזבן כרוני. נו, טוב. זה כנראה מה שקורה כשלא מקשיבים לאלמונים זוטרים, שהם קצת נודניקים וגם מתבטאים בחרוזים

מאז זמן רב לגמרי ברור לכולם ולכולן כאן שהנאשם שהודח לכאורה כשל, הסתבך והודח. יתירה מכך, שתי ועדות חקירה בקרוב יגלו לנו את מה שכבר ידוע, והדבר כביכול יגרום זעזוע.

מאז שהודחה הכנופיה עם כיתבי האשמה נראה שהציונות הדמוקרטית שבה לנתיבה, והשמחה רבה.

הנה למשל, פסקה והשתתקה ההסתה לשנאה, חדלה הטחת האשמה, המדינה שנסגרה בפקודה מלמעלה נפתחה, עגלת הבחירות הסיבוביות שדהרה ללא הפסקה נעצרה. בנוסף, אושר בכנסת תקציב שישרת את הפרהסיה שהוזנחה, יש שיח פורה ויעיל עם השכנים בסביבה, אין עוד מלחמה, ברחובות הערים המעורבות כבר פסקה ההתפרעות האלימה, וישראל שוב משמשת כאור לגויים בעודה מנסה ככל יכולתה למנוע מלחמה.

בשלב זה כבר ניתן לומר שכנראה היה שווה להשקיע מאמץ ניכר. הדמוקרטיה הציונית שוב מתנהגת בצורה אחראית, מוסרית, שוחרת שלום ואנושית. ההנהלה עושה כמיטב יכולתה, אפילו ששרה אחת מתאמצת לקבל יותר כותרות מאחרות, כנראה למען האהדה של המאמינים בטהרת הגזע, ובאופן כללי הממשלה יציבה, ישרה ויעילה.

אחרי שילטון הכנופייה שדגלה בהסתה לשנאה, סרבנות ולוחמה, בישראל יש אנשים לחוצים, מודאגים, מוטרדים, מאויימים, ספקניים וקצת חשדניים. כשזה המצב, קצת קשה למצוא זמן לתת מחמאות לאחרים או להיות נחמדים לזולתים, כמצווה בכתובים.

מצד שני, כבר מספיק זמן מתרחשים כאן בעיקר דברים טובים כך שאולי מותר להודות להנהלה על המאמצים היעילים להשיבנו לפסים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “המצב הוטב בזכותה של הדמוקרטיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן