הפגנת שרירים חושפת תסכולים

הפגנת שרירים חושפת תסכולים

ביריונים כוחניים ושאפתניים אוהבים לעשות פוזה שתפחיד ותאיים על יריבים אפשריים. למרבה הצער, אנשים לא תמיד מתרשמים מדיבורים ריקים של רשעים מופרעים, במיוחד כשברור שכל ניסיון אלים מצידם יגרום נזק סופני לשני הצדדים.

מה נותר למתוסכלים העצבניים לעשות כדי לחוש חשובים ומשמעותיים? כנראה שהם יכולים לנפנף באמצעים מרשימים אפילו שהם יודעים שגם זה לא מה שיגרום להם לניצחונות מפוארים אלא בעיקר יראה שהם נואשים וזועפים.

ציטוט:

בעקבות הודעת רוסיה: מה זה נשק היפר-סוני ולמה הוא מטריד את ארה”ב.

“היתרון המובטח של היכולת לחמוק ממערכות גילויי ויירוט הוא אכן מפתה, אבל צריך להבין שלארה”ב יש ארסנל של טילים בליסטיים בין יבשתיים, שיש גבול עד כמה הטילים ההיפר-סוניים באמת יכולים לשנות את מאזן הכוחות”.גם לגבי האפשרות הגרעינית התרומה של הטילים ההיפר-סוניים היא לא רבה כפי שלעיתים נתפשת; “יכולת המכה השנייה נשמרת בזכות הטילים הגרעיניים הבין יבשתיים הקיימים, כך שהמאזן לא באמת משתנה”, אמר ד”ר טבנסקי.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הצאר של רוסיה מנסה לעשות פוזה מפחידה, אבל במציאות ההמצאות שלו לא באמת ישנו את התמונה. למעשה, אם רוסיה תנסה לבחון את כוחה, כנראה שהיא תהפוך להיסטוריה והעולם לשממה רעילה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אלימות היא טעות חסרת התחשבות. קישור למאמר בשם- מלחמה היא שגיאה מרה ויקרה. קישור למאמר בשם- כוח לא מעיד על מוח. קישור למאמר בשם- גם ביריונים מפחדים מנזקים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן