איומים משותפים תורמים לעסקים

איומים משותפים תורמים לעסקים

יתכן שבחיים חשוב לנסות למצוא את החיובי בשלילי אחרת העליצות הטבעית חלילה קצת נפגעת ובא מצב רוח קצת עגמומי, שלא לומר עצבני או ממש דכאוני.

למעשה, הפטנט הזה מאוד יעיל וגם די הגיוני, שהרי עולמו המופלא מורכב מדברים מורכבים שגורמים לנו גם שמחה וגם אנחה, ויודעי דבר מספרים שהכל ברצונו וגם לטובה, רק שלפעמים צריך להתאמץ קצת כדי למצוא אותה.

היום למשל פורסמה ידיעה שעל פניה נראית מטרידה, מפחידה, מעצבנת וחצופה- מורדים חוצפניים, אלימים ותוקפניים ניסו לשלוח צינורות מעופפים כלפי שותפים של האמריקאים, וזה בטח גרם למותקפים המבוהלים לחשוב מה עושים בכאלה מצבים.

למרבה המזל, יש בסביבה מדינה ידידותית שגם היא חברה טובה של אמריקה ואולי יהייה ניתן לקדם איזה עיסקה צנועה בה הממלכה שחטפה עוד התקפה תצטייד במערכות הגנה יעילות למען בטיחותה בעבור קופה קטנה שתקנה שלווה.

ציטוט:

החות’ים בתימן תקפו בטילים ובמל”טים מתקני אנרגיה בסעודיה.

הקואליציה הסעודית אמרה כי לא היו נפגעים במתקפה הנרחבת, אך נזק נגרם לכלי רכב ולבתים. היקף הפגיעה במתקני הנפט, הגז והמים שהותקפו לא ידוע. המורדים השיעים הפרו-איראנים, שדחו הצעה לשיחות שלום בריאד, אמרו כי ביצעו “פעולה נרחבת בעומק הסעודי”

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, מי שהותקף כנראה יחפש פתרונות, ולנו יש במקרה כל מיני יכולות מדהימות שיכולות ליירט את רוב רובן של המטרות המעופפות.

מי יודע? יתכן שצריך להודות למורדים האלימים בתימן על שהם מקדמים בעבורנו מכירות ביטחוניות אזוריות שיביאו המון מזומנים לכאן? מי חשב בטעות שהציוני משדרות לא ידע לעשות עסקאות ריווחיות ולהגן גם על ממלכות אחרות?

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן