המרגל במומו פוסל

המרגל במומו פוסל

יש אפשרות שהנאשם הנוכל לא ממש מתמצא בחוקי ישראל. אולי הוא לא מכיר את הפתגם- “הפוסל במומו פוסל”, ומסיבה זו משמיץ, מסית, מנפח, מאשים ומתגולל.

ציטוט:

סביבת נתניהו: הפרסום על אמצעים לא חוקיים בחקירת הפרשיות נגדו – ווטרגייט הישראלי.

.בסביבתו של ראש האופוזיציה הגיבו על הפרסום הערב בחדשות 13 לפיו המשטרה השתמשה בתוכנות ריגול נגד מעורבים מרכזיים בתיקי נתניהו.

ציטוט:

“בן סלמאן התקשר לנתניהו – וסעודיה קיבלה אישור להשתמש בתוכנה של NSO”

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

עד כאן ציטוט שחושף בורות או סתם נכלוליות, זדוניות והיתממות.

לא רק שהנאשם לכאורה איפשר לסעודיה לרגל אחר יריביה בלי שאיש ידע, עורך דינו של העבריין עם שלל כיתבי האשמה לכאורה אירגן האזנה לא חוקית ליריבים ואזרחים לצרכי פוליטיקה.

כשהדבר נחשף העבריין הסדרתי לא הכחיש, תבע דיבה או זעק שחייבים להציל את המדינה מדיקטטורה שמרגלת הנאתה וללא פיקוח משפטי אחרי אזרחיה, אולי למטרות חשיפה מזיקה או לקצת איומים וסחיטה.

החשוד בבגידה שנתפס מרגל באופן לא חוקי אחר יריב לצורכי פוליטיקה והכפשה מתלונן שהמשטרה, שהייתה באחריותו שלו, לכאורה לא ביצעה את תפקידה נאמנה?

אז מה, הנאשם מודה שבמשמרת שלו היו המון מחדלים, פשעים וכשלים? אפשר לחשוב שאנחנו עוד לא יודעות ויודעים זאת לבד לפי כמות האישומים הפליליים?

כאמור, פסילה של אחרים ברבים לפעמים מסבירה עליך עצמך כמה דברים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מכחיש כמו כזבן סדרתי. קישור למאמר בשם- אמצעים פסולים בידי עבריינים. קישור למאמר בשם- נראה שהדמוקרטיה ניצלה מדיקטטורה. קישור למאמר בשם- פרשת ריגול וסחיטה או תיאוריה?  קישור למאמר בשם- מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “המרגל במומו פוסל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן