הנשיא כבר פחות סבלני

הנשיא כבר פחות סבלני

החוק הבינלאומי קובע שיש לתת לצד השני סיוע הומניטארי בסיסי גם בזמן מהלך צבאי.

הנאשם בפלילים התחייב בפני האמריקאים שהוא יציית לחוקים, אבל למרבה הצער הכזבן הסידרתי נוהג להפר הסכמים, ושותפיו הקנויים אפילו מארגנים חסימות והפרעות בצירים.

קצת מוזר שהפושע שמונה על ידי העבריין נכלולי להיות אחראי על המשטרה לא מצליח לפתוח ציר חיוני לתנועה, כאילו שהוא מסרב לקיים את החלטת המדינה או שאין לו שליטה. בפועל, רק הצבא מתפקד בצורה ממלכתית וראוייה בעוד שראש הכנופייה מרשה לשותפיו בכנופייה לסבך את המדינה.

ציטוט:

נשיא ארצות הברית, ג’ו ביידן, נקט הלילה (שישי) עמדה תקיפה בנוגע למלחמה המתחוללת בישראל כאמר “אנשים תמימים רעבים שם, הרבה אנשים חפים מפשע נמצאים בצרות ומתים בעזה, זה חייב להיפסק”. לדבריו, הוא “עובד קשה כדי להביא להפסקה מתמשכת בלחימה, כדי לאפשר לעסקת בני ערובה להתרחש ולסיוע הומניטרי נוסף להיכנס”.

עד כאן ציטוט.

חשוב שבית הדין הבינלאומי בהאג יבין שמניעת סיוע הומניטארי לאזרחים והפרת חוקים נעשו במשמרת של העבריין הסידרתי מימין. גם השר שממונה על המשטרה כנראה יזומן להגיע לערכאה כדי להסביר מדוע הוא מצפצף על החוק מהמקפצה.

קצת מצער לחשוב שמעשיהם הפסולים של פושעים יגרמו לעולם לראות בכולנו רשעים חוטאים. מי יודע? אולי כדאי ששופטים מקומיים יבינו שכדאי לעצור פושעים סידרתיים לפני שכולנו נפסיד, והעונשים יהיו כבדים.

הערה אחרונה: את האיור למאמר זייפה בינה, שהיא מכונה. במציאות הפושע המסוכן לא חי במערב הפרוע.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- מלחמה תדחה הרשעה? קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הנשיא כבר פחות סבלני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן