הנשיא פועל באופן חוקי

הנשיא פועל באופן חוקי

נשיא המדינה הוא דמוקרט ציוני ועורך דין ישראלי שמתאמץ לפעול ולהתבטא באופן שקול, ראוי וממלכתי.

אומנם, הוא איפשר כהונה לפושע סידרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי, אבל היום התגלה שעל אף היותו בדרך כלל סבלני, דיפלומטי ופשרני גם יש לו יכולת לעמוד איתן כנגד ההצעות הפסולות של הנאשם הפלילי.

מה פתאום שעבריינים יחליטו בעצמם ויקבעו מי יהיו השופטים שאותם הם מעדיפים לדון בכישלונם? נו, טוב. ככה זה עם פושעים נכלוליים. משום מה הם סבורים בשגגה חסרת התחשבות במציאות שהם מיוחדים או נעלים, אבל הם טועים.

ציטוט:

נתניהו מקדם: בראש ועדת החקירה לא יעמוד שופט, הרצוג יבחר את חבריה במקום פוגלמן.

ראש הממשלה מבקש להפקיע מנשיא העליון את מינוי ועדת החקירה לטבח בעוטף עזה, בין השאר כדי שחיות לא תעמוד בראשה, והציע חוק שיאפשר למנות “אישיות ציבורית” שלא כיהנה בעליון או במחוזי. הרצוג מתנגד להצעה.

עד כאן ציטוט.

כמה טוב שנשיא המדינה מסרב לסייע לפושע. למעשה, אולי הגיע הזמן ששאר שומרי הסף יושיעו את הדמוקרטיה מפני הקמים לכלותה במקום שיתנו לכנופייה לתקוע מקלות בגלגלי הדמוקרטיה וחזונה בעודם שומרים על שתיקה רמה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה באיומים וחוקים בינלאומיים. קישור למאמר בשם- חבורת פושעים בינלאומיים. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטיהור המישכן. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן