הסתה, חטאים ואסונות לאומיים

הסתה, חטאים ואסונות לאומיים

מה? יתכן שכזבנים נכלוליים, שהם פושעים סידרתיים המסובכים עד צוואר באישומים פליליים וחשודים בחטאים חמורים נוספים שכוללים פגיעה בשלומם וביטחונם של יהודים, מפעילים שיטות מפחידות של סחיטה ואיומים בדומה לעבריינים מקצועיים? ממש מדהים.

מעניין איך לא שמו לב לדברים המסוכנים בזמן שכל שומרי ושומרות הסף במדינה נתנו שוב ושוב את מפתחות ההנהלה לנאשם בשלל פשעים מסוכנים ומזיקים, ועוד עשו זאת מהמקפצה לעיני כל ובמשך שנים.

ציטוט:

דרגת האיום על היועמ”שית – הגבוהה ביותר. לוין: “מונעת מרה”מ להתבטא”
היועצת המשפטית לממשלה מאוימת ברשתות – ובמשטרה העלו את דרגת הסיכון שלה ל-6, הגבוהה ביותר. שר המשפטים תקף אותה על חוות דעתה בעניין ניגוד העניינים של נתניהו.

ציטוט:

היועמ”שית לנתניהו: אל תתערב ברפורמה המשפטית.

בהרב מיארה הודיעה לרה”מ שהוא בניגוד עניינים בשל משפטו בו הוא נאשם • לוין: “ליועצת המשפטית מותר לפעול לסכל את הרפורמה שנוגעת ישירות לסמכויותיה? • ח”כ רוטמן: “עמדת היועמ”שית לא מחייבת את נתניהו”

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. לפחות לפרהסיה ההמומה והמרומה עכשיו כבר יש הבנה קצת יותר טובה לגבי שיטות הפעולה הפסולות של הכנופיה, ומעשיהם הזדוניים של הפושעים ושותפיהם העברייניים ידועים, גלויים וברורים.

אז מי ינצח במאבק על דמותה, דרכה ואופייה של המדינה? החוקים הכתובים, חזון המייסדים או העבריינים הסידרתיים שהם חמדניים, כזבניים ואנוכיים?

כידוע למי שיודעת ויודע, הסתה פרועה, זדונית ושיקרית לשנאה אלימה פעם גרמה לנו לאסון לאומי נורא, והאומה הוסטה מנתיבה, שהוא שוויון, ביטחון, שלום והסדרה. האם הופקו לקחים מהרצח הנורא? האם הדמוקרטיה תדע להושיע עצמה ממבקשי נפשה?

קישוק למאמר בידיעות. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- חוקי המדינה ינצחו את הפשע. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- למה פושעים מאיימים על משפטנים? קישור למאמר בשם- רודנות, עבריינות, שחיתות ונבצרות. קישור למאמר בשם- פושעים יבטלו חוקים קדושים? קישור למאמר בשם- למה פושעים מאיימים על משפטנים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן