העשן בסוריה, המסר הוא לטהראן

העשן בסוריה, המסר הוא לטהראן

ללא קשר לאישור תקציב שמאוד יעזור לשירותים הציבוריים שניתנים להמון, שכן עד היום שנים לא היה ממון, בציון לא באמת נרגעים בתום הקרבות העזים ואף פעם לא הולכים לישון. עיין לציון באמת צופייה והיא עושה זאת ללא הפסקה ביום וגם בלילה. אין לנו ברירה.

שר הביטחון לפעמים נראה קצת עייף, אבל זה רק בגלל שצה”ל כל הזמן תוקף. מה לעשות? האיראנים זוממים להזיק ליהודים ולא מבינים רמזים רועמים.

לפיכך, לא בשמחה אבל מחוסר ברירה אנו חייבים להשמיד סיכונים, אפילו שזה קצת מביך את הסורים שחושבים שהמערכות של הרוסים יעצרו את הישראלים.

בשלב זה, אנו יחסית מנומסים ומאופקים ורק מתכוננים ומתאמנים, אבל ברור לנו שהמאמצים הדיפלומטיים עד כה לא ממש היו יעילים, שכן עכשיו הסיכונים הרבה יותר גדולים.

לא בטוח שהפרסים מבינים שמשיכת זמן במשא ומתן מייד תביא אותנו למסקנות שעלולות להביא להם תוצאות עגומות. מה שבטוח זה שהם כנראה רואים שחיל האוויר שלנו משמיד מטרות מסוכנות בהבזקים מרשימים ואז שב לבסיסים ללא נפגעים.

מי יודע? אולי האיראנים בסוף יבינו שאם הישראלים מגיעים לכל מקום במיזרח התיכון ועושים מה שהם רוצים אז הבעייה שלהם היא לא למרוח את האמריקאים אלא לוודא שאנו רגועים.

ציטוט:

תקיפה נוספת בסוריה: מפעל לייצור טילים הותקף בעיר חומס.

בכלי התקשורת הערביים דווח על פעילות ערה של כלי טיס ישראלים סמוך לחוף הים של בירות בלבנון • המטרה שהותקפה: מפעל לייצור נשק וטילים מדויקים • זו התקיפה השביעית בסוריה בשבועיים האחרונים המיוחסת לישראל.

עד כאן ציטוט ואולי כדאי שהפרסים ינסו להפנים את המשמעות, אפילו שאולי זה לא פשוט מחמת הקיצוניות.

אין לנו באמת סיכסוך עם איראן שנמצאת מאוד רחוק מכאן. מצד שני, כדי להפוך לכוח איזורי הם כנראה החליטו להסתכסך עם הקורבן התמידי, כאילו שאכפת להם מהעניין הפלסטיני אחרי ששמונה שנים טבחו בעם העיראקי שכמוהם הוא מוסלמי.

מעולם לא ביקשנו לריב עם טהראן, וברוך השם גם יש לנו מספיק בעיות וצרות כאן. מצד שני, מי שנעשה מסוכן ומצהיר על כוונתו להעבירנו מהעולם בעננת עשן הופך עצמו להמן, ולכן העלמתו מותרת והופכת לעניין של זמן.

קישור למאמר ב- N12. קשור למאמר בשם- אפילו פרשנים מנוסים כבר מודאגים. קישור למאמר בשם- אם אין אני לי מי לי. קישור למאמר בשם- הישראלים מודאגים והאיראנים מבועתים. קישור למאמר בשם- גולשים מדיבורים למעשים. קישור למאמר בשם- לבינתיים איראן עדיין כאן. קישור למאמר בשם- מריחת זמן וענני עשן לבן. קישור למאמר בשם- כל האופציות ועוד כמה אפשרויות. קישור למאמר בשם- ביקור מדיני ודיון רציני. קישור מאמר בשם- זה נימוסי להתריע לפני צעד סופני. קישור למאמר בשם- לפעמים אמצעים נוראים נעשים כשרים. קישור למאמר בשם- מותר לקום על הקמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן