הפושע והכנופייה מסבכים את המדינה

הפושע והכנופייה מסבכים את המדינה

דיפלומטיה היא האמנות של השמעת דברים פסולים, לא נכונים או כאלה שאינם לגמרי מקובלים על המאזינים בצורה שתעבור חלק, בלי שיעלו גלים או חלילה יווצרו נחשולים מסוכנים. אולי הביטוי המתאים ליכולת להשמיע דברים בצורה דיפלומטית הוא- טינופת צופים.

ברור שספרד אחראית למותם של מיליוני ילידים אמריקאים שאותם היא שדדה ועינתה לצרכים כלכליים אנוכיים.

העולם גם יודע שהמלכה איזבלה ביקשה להשפיל, לשדוד, לענות, לרצוח ולגרש את כל היהודים בממלכתה, בתואנה שהם שונים מהנוצרים מלאי הסלחנות והרחמים שכמובן לא מעוללים לאחרים מה שלהם לא היה נעים אלא מפנים את הלחי השניה כדי לתת למכים הזדמנות להביע רגשות בוערים מתוך הבנה, חמלה ורחמים.

כרגע הספרדים מאוד משתוקקים להראות לעולם שהם מבינים את המסר שהפיץ היהודי שצלבו הרומאים. מסיבה זו הם עומדים ראשונים לצד מי שנראים כמקופחים אומללים שסתם סובלים.

במציאות, היהודים הסכימו להחלטת החלוקה, ולמחרת הצהרת העצמאות כל הערבים בסביבה פתחו כנגדנו במלחמה במטרה לחסל את שארית הפליטה.

מאז שהפסידו ולא הצליחו להשמיד את האומה שכבר מספיק סבלה הבורחים והעקורים לא נקלטו בארצות מוסלמיות אלא טיפחו דלות, בורות, שנאה ואלימות.

ישראל נלחמת על קיומה מאז יום היוולדה, והפלסטינים הם אלא שסירבו לחלוקה, ומאז פועלים כנגדה בצורה אלימה. העולם המערבי צופה בטרור המוסלמי מכה בעם היהודי כבר הרבה מאוד שנים, ואולי זה נראה טיבעי.

זה נראה מוסרי ונחמד לעמוד לצידם של האומללות והאומללים, אבל אולי כדאי לזכור מי הסכים להסדרים ומי לא מפסיק לקרוא להשמדת היהודים, מי תקף באלימות נוראה בשבת השחורה ילדות, ילדים, קשישות ומבוגרים, ומי ביצע פשע מלחמה זוועתיים.

הספרדים לא מבינים שעמידה לצד רוצחים קצת תעצבן את היהודים? השור הזועם שמתלהם במשרד החוץ וגורם נזק מדיני סבור שפתיחת חזית מלחמתית נוספת תסייע לעם הישראלי? יש הליך דיפלומטי אחראי או שמישהו מלבה ריב ילדותי לצורך פוליטי אישי?

ציטוט:

זעם בספרד על השר ישראל כ”ץ, שאישר צעדי ענישה בתגובה להכרה במדינה פלסטינית.
שר החוץ הספרדי רתח מכעס על סרטון שפרסם כ”ץ, ואמר לצד ראש הממשלה הפלסטיני: “זה שערורייתי ומתועב, לא ניפול לפרובוקציות” • השר ישראל כ”ץ קבע רשמית צעדים המגבילים את פעולותיה של הקונסוליה הספרדית בירושלים • “תמו ימי האינקוויזיציה”, אמר כ”ץ, “מי שיפגע בנו – אנו נפגע בו”

בספרד זעמו אתמול (ראשון) על הסרטון שפרסם שר החוץ ישראל כ”ץ – במחאה על ההודעה של מדריד על הכרה במדינה פלסטינית. שר החוץ פרסם סרטון תחת הכותרת “חמאס: תודה ספרד”, המשלב תמונות וקטעי וידאו מטבח 7 באוקטובר, לצד זוג רקדני פלמנקו – הריקוד הלאומי של ספרד. שר החוץ של ספרד הגיב על הסרטון וטען שהוא “שערורייתי ומתועב”.

הבוקר הודיע השר כ”ץ על צעדי “הענישה” נגד ממשלת ספרד.שר החוץ הספרדי חוזה מנואל אלבארס רתח אתמול על פרסום הסרטון של כ”ץ. במסיבת עיתונאים משותפת עם ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד מוסטפא הוא אמר: “הסרטון שערורייתי ומתועב, לא ניפול לפרובוקציות האלה. זה שערורייתי מכיוון שכל העולם יודע שגינינו את המעשים של חמאס מהרגע הראשון, ומתועב מכיוון שהוא עושה שימוש באחד הסמלים של התרבות הספרדית”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אפילו שמלחמת שוורים מדממת כבר לא מלהיבה המוני צופים ספרדים נסערים נראה שלחנות החרסינה הדיפלומטית שלהם נכנס בסערה תוקפנית איזה פר ישראלי שלא ממש ניזהר.

אולי היה ראוי שהשר יאמר שבאמת מאוד חשוב לא לפגוע באנשים ולגרום צער. למעשה, בתורה העברית ובנצרות זה העיקר. אפשר להוסיף עשות וגם להביע תנחומים והשתתפות בצער על כל מי שהיה וזמנו נגמר באופן אכזר.

אירוע מזעזע ונורא הוא הזדמנות טובה לזכור מדוע חיוני לכבד את חוקי הקהילה ולבקש הסדרה שתמנע שנאה אלימה. מותר להזכיר שבמגילה שלנו כתוב שאנו מושיטים יד לשלום גם בזמן מתקפת הדמים שנערכת כנגדנו, ושבהחלט עדיפים הסדרים רגועים על פני עימותים מתמשכים, כואבים, הרסניים, יקרים ועגומים.

לאיים בעונשים על אנשים שכנראה בעיקר רוצים להראות עצמם כנוצרים טובים, אנושיים ורחומים כדי שהעולם ישכח ממעשיהם הקודמים לא ממש יקדם הבנה או ישקיט את הגלים. עדיף היה לשלוח זמיר או איזה ציפור שיר כדי להסביר.

לא בטוח שהפיל בחנות החרסינה יקדם את מצב המדינה וישפר את מצב יחסי החוץ שלה, שכרגע מפוזרים לרסיסים על הריצפה.

בן גוריון פעם הסכים אחרי לבטים קשים לקבל את ההחלטה לחלק את ציון. ספרד לא בהכרח תומכת בטרוריסטים רצחניים אלא כנראה מסבירה שהיא תומכת באותו פיתרון, שיפסיק את מעגל המדון.

ההחלטה לתת אחריות על משרד החוץ לביריון שוחר מדון טובה בערך כמו הרעיון לשים פושע מורשע לשמור על שלום התושבות והתושבים במדינה ולשלוט במשטרה, או לתת לעבריינית תוקפנית את המפתחות למשרד התחבורה כדי שתפר את שבועת האמונים שנתנה, לכאורה. הדברים השגויים הללו יסתיימו בהרשעה, אבל צריך סבלנות רבה, נחישות ואמונה בניצחון החוק על הפשע.

נו טוב. כנראה שזה מה שקורה למדינה כאשר את העבריין הסידרתי שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה לכאורה מנהלת מורשעת לקוייה. המצב ממש מזעזע, וטוב שלגמרי ברור מי היה בשליטה ולכן אחראי לבעייה.

את המחיר הנורא לשגיאה שמתוארת למעלה משלמת המדינה כולה, אבל הפושעת ה-מ-ש-כ-י-ל-ה כנראה שותה שמפניה שלא ממש מרגיעה אלא גורמת לאובדן שליטה, ואולי זוממת להרע בתוקפנות זועמת ומלאת שאיפה בנקמה למי שבמקרה מציק לה, שהרי זה טיבעה.

בעזרת השם, את הלוחמנות, הסרבנות, הגזענות והתוקפנות בקרוב יחליפו שפיות, ציונות ואחריות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן