הפושע יקבל שיחה

הפושע יקבל שיחה

בקרוב יגיע טלפון לנאשם הפלילי, זה הנוכל שמנסה לחסל את הדמוקרטיה בציון ולהכניע את בית המשפט העליון כדי לברוח מהרשעה עם קלון.

השיחה כנראה לא תגיע מההמון, שכנראה כבר הבין את גודל האסון, וגם לא מוושינגטון. למעשה, סביר שנציגות החוק תהייה בטלפון.

ציטוט:

בקרוב ביידן ירים טלפון לנתניהו. השיחה תהיה מאוד לא נעימה.

ארצות הברית לא ביצעה מעולם סיכול ממוקד כזה לאף פוליטיקאי ישראלי. בתחילה אמר עליו שגריר ארה”ב בישראל, טום ניידס, “אני ממש כועס עליו, הוא טיפש… הייתי זורק אותו מהמטוס”. אחר כך הודיע דובר משרד החוץ האמריקאי שדבריו הם “חסרי אחריות, מגעילים ודוחים”, ומיד לאחר מכן הודיע ממשל ג’ו ביידן שאנשיו לא ייפגשו איתו בוושינגטון. מתברר גם שמשרד החוץ אף שוקל למנוע את כניסתו לארה”ב.

עד כאן ציטוט שמראה שגזענות, קיצוניות ורודנות מאוד מעצבנים את האמריקאים, שכנראה סבורים שכזו גישה היא טעות..

למה צריך להמתין עד שהדמוקרטים האמריקאים יסבירו לדמוקרטים הישראלים שמשטרים רודניים גורמים לסיכונים ונזקים חמורים? מה, אחרי שנרדפנו הרבה מאוד שנים אנחנו לא מצולקים, מנוסים, מודעים, עירניים ומפוקחים?

מעניין מה יקרה קודם, הדחה שמזמן בא זמנה או משבר קשה עם ידידה חשובה שאנו תלויים בה, אבל כבר עכשיו ברור שבקרוב מאוד תיתם הצגת הבידור. לבינתיים, מודיעים לציבור על אפשרות עמומה לגישור ופישור, אבל זה כנראה רק סיפור.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- בית המשפט ועבריין נמלט.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן