הפרת חוקים בשם אלוהים?

הפרת חוקים בשם אלוהים?

קבוצה קיצונית, משיחית, בדלנית, לאומנית, גזענית ועבריינית הכריזה היום על מרד גלוי ויזום בדמוקרטיה הציונית. חוץ מזה, יש קריאה פומבית להפר תקנה בינלאומית, והדבר עלול ליצור בעייה מדינית די רצינית.

ציטוט:

מחסומים, פקקים וחשש לעימותים: כוחות הביטחון מול “מבצע המאחזים” ביו”ש.
עם תמיכה של גדולי הרבנים בציונות הדתית, בהם גם הרב חיים דרוקמן, הגיעו מתנחלים למוקדי כינוס מתוך כוונה לצאת לכמה נקודות לצורך הקמת מאחזים בלתי חוקיים.

עד כאן ציטוט.

חלילה, אין להפעיל אמצעים מסוכנים כנגד הפושעות והפושעים שבאו בכוונה להפר חוקים בינלאומיים, אבל חשוב לצלם את כל המשתתפות והמשתתפים, וכן גם לקחת את רשימת כל הרבנים התומכים, המעודדים והמסיתים להפרת חוקים בשם אלוהים.

מערכת החוק תוכל להתמודד עם העבירות בערכאות, להטיל קנסות או לכלוא את הפורעים והפורעות לאחר ההרשעות.

חלילה, אין שום צורך לשלוח נגד המורדים והמורדות מסוקי קרב זריזים, מכת”זיות, טנקים או כמה פלוגות חמושות כדי להימנע ממהומות מיותרות. חוץ מזה, למה סתם לתת לעבריינים ולעברייניות כותרות?

יספיק לזהות את הפושעים והפושעות שמפזזים ומתכנסות בגבעות בעזרת מצלמות ואז לשלוח להם ולהן זימונים להתייצב למשפט בערכאות. מצד שני, ניתן גם לא לאפשר להם ולהן לשוב לישראל בלי להזדהות, ואם יסרבו ישובו נא לשכון לבטח באוהלים הנוחים שהקימו בגבעות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הגזען המסוכן כבר מזיק מזמן. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- תוקפנות, גזענות, אלימות וחסינות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן