הקרן השייכת לישראל

הקרן השייכת לישראל

קצת קשה לשמש ככלב שמירה בעבור הדמוקרטיה ולחשוף שחיתות מזיקה, מדהימה או כזו שבתחילה נשמעת כאגדה בפני הפרהסיה, אבל מישהו צריך לעשות את העבודה הזו, שאינה ממש נעימה.

הקרן הקיימת לכאורה סיימה את תפקידה, ליהודים כבר מזמן יש מדינה, אבל משום מה היא מסרבת להיפרד מהר הכסף שבקופתה, אפילו שהאוצר הזה בעצם שייך לאומה שחסכה ותרמה ולא לה.

מזה שנים הארגון המפואר שזמנו מזמן עבר בעיקר מתקצב את עצמו, רווחתו, פארו והדרו. הוא מהלל את תרומתו בכספים רבים, מציג סרטונים נחמדים ויקרים לצופות ולצופים, ותורם קצת מימה שנותר גם לאחרים מול צלמים.

ציטוט:

כאן הכסף צומח על העצים.

לפני שאתם שוקלים לתרום לטובת שיקום הכרמל – כדאי לדעת שלקרן קיימת לישראל דווקא יש 2 מיליארד שקל בקופה, ושרוב התקציב הולך למשכורות, לפנסיות ולהוצאות המנגנון | במלחמת ההישרדות של היו”ר אפי שטנצלר מעורבים גם ועד העובדים, ראשי רשויות מקומיות ועסקנים | ככה זה כשפוליטיקה, ג’ובים וקרקעות מתערבבים.

ציטוט:

‘יש עתיד’ תלאים את קק”ל ותחזיר את הקרקעות של הציבור והכסף של הציבור לקופה הציבורית.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה מצויין שגם יאיר מבין שחייבים לייבש את ביצת השחיתות. בצורה זו, אולי תהייה קצת התקדמות.

קישור לתוכנית יש עתיד להלאים את קק”ל. קישור למאמר בשם- חזון הציונות הוא שחיתות?

קישור למאמר בשם- קק”ל לכאורה שדדה מוזיאון שואה. קישור למאמר על קק”ל מהתנועה לאיכות השילטון בפייסבוק. קישור להסבר הומוריסטי אודות פעילות קק”ל. 

קישור למאמר בשם- החזקת נכסי הנספים בשואה והסוד הכמוס מאחורי המיליארדים העודפים של קק”ל. קישור למאמר בשם-הקרן לכאורה מבטיחה אך לא מקיימת.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הקרן השייכת לישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן