הרבה הצלחה לראש הממשלה הבא

הרבה הצלחה לראש הממשלה הבא

הימין הלאומני והסרבני רצה לפגוע בהנהלה ובדמוקרטיה בכוונה במטרה לשוב לשררה? נפלא. מה קורה למי שכורה לרעהו בור כדי לגרום פגיעה? מה לעשות. לפעמים מנסים להרע ונופלים לצרה לא צפוייה.

נו, טוב. אז אולי תיפול הממשלה שבכהונה, אבל יתכן שראש הממשלה הבא ישים את הנאשם בשלל כיתבי אשמה החשוד בבגידה בתא, רק כדי למנוע אסון יותר נורא ממה שכבר נגרם לאומה. סך הכל, אם קיימת אצל נאשם בפלילים מסוכנות יש צורך להגן על בני ובנות התרבות.

אז מה, לא היה אכפת לכנופייה שעבריין סידרתי בראשה לפגוע בהבטחה ממלכתית שניתנה למשרתים ומשרתות בצבא? להפוך את כל המתנחלות והמתנחלים למיעוט יהודי בשטחים ששייכים לפלסטינים זה לא נורא? לבטל להם ולהן את זכות הבחירה זו סיבה למסיבה, הילולה וצהלה? הידד, ממש חגיגה. עכשיו כנראה השמחה מלאה והעליצות הלאומנית רבה.

בעזרת השם, הרשות השכנה תיתייחס יפה למיעוט היהודי שהופקר בשיטחה. חלילה, אם תהייה בעייה, המשטרה הפלסטינית בטח תמהר להושיט לנטושים ולמוזנחות בגבעות עזרה.

כתוצאה ממעללי הנאשם בפלילים שיורשע גם בבגידה כנראה שנקבל ראש ממשלה הגון, דמוקרט וציוני שלא מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה. יודעי דבר מספרים שהכל ברוצונה של השכינה.

ציטוט:

בלשכת לפיד נערכים לכניסתו לתפקיד רה”מ.

עם הקמת הממשלה, ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד הכריזו שמועד החילופים יהיה רק ב-27 באוגוסט 2023. אתמול (רביעי) חשפנו ב”מהדורה המרכזית” את ההסכם המסתמן בין חה”כ ניר אורבך (ימינה) לבין הליכוד – שעשוי להוביל לפירוק הממשלה. אם אורבך וחה”כ עידית סילמן יתמכו בפיזור הכנסת, לפיד ייכנס אוטומטית לתפקיד ראש הממשלה – דבר שיהיה תקדים היסטורי במדינה מאחר שעד כה לא כיהן רה”מ חליפי שנכנס ישירות לתפקיד.

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי צריך לומר לעבריין הסידרתי תודה? סך הכל, בזכותו לא יהייה חוק ישראלי בשטחים, לא תהייה זכות בחירה לתושבות ותושבים זרים שכבר אינן ישראליות ואינם ישראלים, ואת המדינה ינהלו אנשים אחראיים, הגונים וישרים.

יהייה ממש נחמד אם ממשלת המעבר תסגור את הפושע המסוכן בתא קטן, שכן הוא גורם לנו נזק כל הזמן. מי שבטעות האמין שנאשם בשלל תיקים פליליים יחלק תפקידים, פרסים ותקציבים לחמדניות ובוגדים כנראה יחוש ותחוש תסכולים קלים.

טוב שניסיון זדוני לתקוע לדמוקרטיה מקלות בגלגלים יסתיים בניצחון הטובים על העבריינים שבוגדים בשבועת האמונים, מזיקים, חוטאים, פוגעים ומחבלים.

הרבה הצלחה לראש הממשלה הבא. חיוני שהממשלה תפעל בכל כוחה לא רק להביא שלום ופריחה למדינה אלא גם תוודא שעבריינים ונאשמים בפלילים לעולם לא מורשים יותר לנהל לנו את החיים. למעשה, הדבר הפסול בעיקר גורם נזקים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אין כאבי בטן? קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים מוכר חלומות לתפקידים. קישור למאמר בשם- הסתה לדרך הנכונה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הרבה הצלחה לראש הממשלה הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן