הרשעה וישיבה במיתקן כליאה

הרשעה וישיבה במיתקן כליאה

לפעמים זה לוקח כמעט עשר שנים להסביר דברים די פשוטים, גלויים וידועים לאלה שלא ממש מתרשמות או מתרגשים, אבל אם לא מוותרים, נסוגים או מתייאשים לפעמים מתרחשים ניסים.

ציטוט:

חפץ על תיק 1000: “נתניהו ניסה לשדוד את כספי המדינה לצרכים אישיים”

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על נכלוליות, אנוכיות ועבריינות.

מסתבר שאפשר לומר לציבור את אותם דברים כל יום איזה שלוש פעמים, להשתמש בהסברים, להציג דיווחים, איורים משעשעים או להשתמש בחרוזים קלילים, לעשות זאת ללא הצלחה אלפי פעמים במשך המון לילות וימים, ורק בסוף הצופות מתפקחות והצופים מתעוררים.

נו, טוב. מי אמר שהחיים קלים? יתכן שהאמונה התמימה שדברים טובים יקרו לצדיקים ושהרשעים יוענשו כהרף עין בעוון החטאים כלפי אחרות ואחרים באה מעיון יתר באגדות ילדים.

במציאות, לפעמים חמדנים, גנבים, מועלים ומושחתים מאוד נהנים מהחיים בעודם גורמים נזקים לאחרות ולאחרים, ורק אחרי זמן רב מגיעים העונשים.

פעם איוב תהה מדוע אנשים הגונים וטהורים סתם סובלים בעוד שהרשעים עליזים ומרוצים, אבל הוסבר לו שאין שום סיכוי שהוא אי פעם יוכל להבין את הסיבה לאירועים שמתרחשים.

בקיצור, לא תמיד ישועתו כהרף עין, אבל אם לא מרפים, נואשים, מוותרים או עוצרים, לפעמים מתחוללים ניסים. סביר שמעכשיו את יתר ההסברים יתנו שופטות ושופטים, וכבר לא יהייה צורך דחוף, חיוני ובהול לנסות לצלצל בפעמונים כל כמה רגעים

קישו למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מחדל ביטחוני, סיכון לאומי ונאשם פלילי. קישור למאמר שם- המושחתים גורשו והנזקים נחשפים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הרשעה וישיבה במיתקן כליאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן