מחדל ביטחוני, סיכון לאומי ונאשם פלילי

מחדל ביטחוני, סיכון לאומי ונאשם פלילי

כצפוי וכחזוי, המון פרשות מזעזעות, מדהימות ומסוכנות יצוצו מהמגירות לאחר הדחתו של העבריין החשוד בשלל האשמות חמורות.

צריך להבין שבזמן הכהונה של הכנופייה התקשורת וגם השירות הציבורי לא ממש נהנו מחופש מחשבה או דמוקרטיה. למעשה, העבריינים ניסו לשלוט במידע שמופץ במדינה ולהחביא כישלונות, מחדלים ועוונות בכספות סגורות.

הגדילו לעשות היועץ המשפטי, שמיזמז ודחה את הגשת כיתבי האשמה שנה אחר שנה, השר ששמו דומה לחנה שהורה למשטרה לתקוף את הדמוקרטיה בצורה גסה ואלימה, וכמה צרחנים חדורי שנאה שאיימו לאחרונה לכלוא חצי מהמדינה ולרמוס את מוסדות החוק שלה.

אפילו ראש המוסד נחשף כאיש די מושחת ונפסד, אבל אולי זה רק בגלל שהנאשם בפלילים בחר אותו לבד, כמובן, לאחר אישור המלכה. שהרי ללא אישורה באה סערה לקוייה, וזה כנראה גורם למודח העבריין לחוש קצת נפחד.

למרבה הצער, הפרשה האחרונה קצת מטרידה, שכן היא חושפת מחדל שמסכן את המדינה כולה. לא מספיק שהנאשם לכאורה עשה לעצמו קופה יפה בלי שמישרד הביטחון ידע ואז גם אישר לספק לאמירויות ציוד מסוכן, עכשיו מתגלה שהחשוד כביכול לא פעל נגד איראן?

ציטוט:

ב-2019 ידעו בישראל שאיראן רצה לפצצה, ואף אחד לא הורה לצבא להצטייד ולהיערך.

האם ישראל נרדמה בשמירה? אגף המודיעין, הרמטכ”ל, שר הביטחון, ראש הממשלה והקבינט – כולם ידעו לפני שנתיים שאיראן החלה במרוץ מחודש לנשק גרעיני, אך איש לא הורה לצבא להיערך לתקיפה. שורת התקלות המדאיגות במוכנות צריכה להיבדק עכשיו, אסור לחכות לוועדת החקירה הבאה.

עד כאן ציטוט שמעורר חרדה, דאגה וקצת השתאות.

במשך שנים רבות הנאשם התרוצץ בעולם וסיפר מעל במות שהוא חש מאויים. אם העבריין הזגזגן לכאורה כל כך דאג ובלילות הוא לא ישן, מדוע לא הורה להעלות את הסכנה בעשן?

אין לנו בעייה עם מצרים או עם האמירויות, ולכן גם אם יש להן נשק מתקדם מעסקאות עלומות לא צריך לסבול מחרדות. לעומת זאת, איראן מצהירה על רצונה וכוונתה לעשות לנו בעיות קיומיות.

איך זה יכול להיות שהכזבן הנכלולי לא טיפל בבעיות ביטחוניות לאומיות, לא הכין תוכניות, לא סימן מטרות ולא ניטרל סכנות? אולי צריך להקים ועדה שתערוך כמה חקירות?

קישור למאמר במה חדש. קישור למאמר שם- המושחתים גורשו והנזקים נחשפים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “מחדל ביטחוני, סיכון לאומי ונאשם פלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן