אחריות עדיפה על הפקרות?

אחריות עדיפה על הפקרות?

כמה טוב שהודח הנאשם הפלילי שכן הוא גרם לנו סיכון לאומי מאוד רציני, שלא לדבר על הנזק הכלכלי, המדיני והחברתי.

סך הכל, במשמרת של הכזבן הסדרתי איראן מאוד התקדמה במזימתה לסכן את קיומה, סומנה כיעד מרכזי עם עתיד ערפילי, והממשלה הרעננה נאלצת לעבוד במרץ כדי לוודא שהיא חלילה לא תהפוך לאיום קיומי.

ציטוט:

גנץ לקהילה הבינלאומית: “עלינו לפעול יחד נגד שאיפות הגרעין של איראן”

בנאומו בוועידה השנתית של ארגון הקהילה הישראלית אמריקנית אמר שר הביטחון כי רק פעולה משותפת בהובלת ארה”ב “תביא ליציבות במזרח התיכון”. לדבריו, “ישראל היא המדינה היחידה בעולם, שאיראן מבקשת להשמיד, והיא בונה בימים אלו את האמצעים לשם כך. תפקידי להבטיח שזה לעולם לא יקרה”

עד כאן ציטוט.

במקום עבריינות, נכלוליות, חמדנות, סחטנות, הפקרות וחוסר אחריות, המדינה עכשיו מנוהלת כיאות.

כנגד חברי הממשלה הרעננה אין שלל כיתבי אשמה, והקואליציה עובדת באחריות, בשיתוף פעולה ומתוך דאגה כנה לשלומה, קיומה, רווחתה ועתידה של האומה.

מה אפשר לומר? זה מצויין ששר הביטחון מוודא שלא תהייה סכנה לשלומה של ציון. באמת עדיף לתאם מהלכים ולצמצם סיכונים בעזרת שיתוף פעולה יעיל עם חברים. סך הכל, ביחד אנו יותר חזקים, וגם יש הסכמה מלאה על היעדים.

הקמת קואליציה בינלאומית זו גישה אחראית והגיונית, והדבר מאוד יעזור למדינה העברית. חלילה, נאלץ להתמודד לבדנו כנגד איומים איומים ונפעל להגן בכל האמצעים הזמינים על התושבות והתושבים, בטח יהיו בעולם כאלה שיזדרזו להאשים אותנו בהפעלת אמצעים מוגזמים או יותר מידי הרסניים.

להגנתנו כנראה נספר בשלווה שתורתנו מרשה לנו לעשות כל מה שנדרש כדי למנוע נזקים ליהודים, אפילו אם זה לא ממש נעים לקמים עלינו לכלותנו למשך רגע קט לפני המפגש המשמח עם השוכן במרומים.

ללא קשר לתסריטים הכי פחות נעימים שיסתיימו תוך לא יותר משעה שעתיים, כמובן שעדיף שיהיו הסכמים יעילים, אבל כלל לא בטוח שהניירות המהודרים באמת ישנו משהו לזוממים הערמומיים.

במידה והפרסים יחליטו להיות מרדניים, סרבניים, נכלוליים או סתם שהידים מאודים, טוב שלא רק ישראל לבדה תהייה אחראית לדברים עצובים שעלולים חלילה להזיק לאיראנים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי אחראי לסיכון לאומי. קישור למאמר בשם- מחדל ביטחוני, סיכון לאומי ונאשם פלילי. קישור למאמר בשם- הנאשם גרם סיכון לעם. קישור למאמר בשם- מי אשם? קישור למאמר בשם-סיבה לדאגה. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי

יתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אחריות עדיפה על הפקרות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן