הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי

הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי

המון דיבורים ואפילו איורים מסרטים מצויירים לילדים לא עזרו לנאשם בפלילים לעצור או לנטרל את האיומים הקיומיים. בעברית קלה, בפיטפוטים מרשימים וקישקושים למיקרופונים לא מחסלים סיכונים.

אומנם, בעולם כולו כבר יודעים היטב שלעבריין הסדרתי עם התיקים הפליליים, זה שגם חשוד בבגידה בביטחון היהודים בעבור מזומנים, יש פחדים טורדניים, מציקים ומתמידים, אבל רק עכשיו מבינים עד כמה מחדליו, שגיאותיו וטעויותיו היו מזיקים, חמורים ומסוכנים.

ציטוט:

הדוח שחושף: לאירן יש מספיק אורניום מועשר להרכיב פצצה גרעינית – בתוך חודש.

דוח מודיעין בריטי שעד לא מזמן היה גלוי רק לבכירים בארגוני ביון במערב, שאת פרטיו הבאנו הערב ב”אולפן שישי”, חושף עד כמה האירנים קרובים לפצצה • בדוח צוין שבטהרן צברו ידע יקר מפז בפיתוח צנטריפוגות מתקדמות – מה ששיפר משמעותית את יכולת העשרת האורניום • ערב השיחות על חידוש הסכם הגרעין, מזהיר בכיר ישראלי: ישראל חייבת יכולת תקיפה משמעותית ואפקטיבית.

ציטוט עם ציטוט:

דיווח: איראן חידשה את יצור הצנטריפוגות המתקדמות באתר שהותקף ע”י ישראל.

גורמים דיפלומטיים אמרו לוול סטריט ג’ורנל כי לפקחי האו”ם אין גישה בחודשים האחרונים למתקן בכרג’, שהושבת ביוני לאחר פעולת חבלה שיוחסה לישראל. הפעילות חודשה בו בהדרגה, ולקראת חידוש המו”מ בווינה, החשש הוא שטהראן תוכל להעביר בחשאי חלקים לתכנית גרעין צבאית.

עד כאן ציטוט מעורר פלצות, שכן דיבורים כאלה חלילה יקדמו את האפשרות לעימות בוהק, גלוי וחסר עמימות.

מי במשך הרבה שנים דיבר על תחושת איום קיומי, עשה זאת באופן תמידי וטיפח חרדה בציבורי באופן מילולי אבל בפועל לא עשה דבר כדי לנטרל את הסיכון הלאומי?

מי פעם חשב שביטול הסכם הפיקוח על החלום הגרעיני האיראני יביא לשינוי חיובי?

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שבזמן המשמרת של הנאשם בפלילים הסיכונים הלאומיים הפכו הרבה יותר מפחידים.
אומנם, לגנוב ערמות של מסמכים מארכיונים עתיקים ופה ושם לחסל משלוחים נפיצים עושה רושם של פעילות רבה על הצופות והצופים, אבל במציאות אנו ניצבים בפני איומים אמיתיים, מוחשיים ומיידיים.

למה הנאשם בפלילים רק דיבר ולא פעל כדי לנטרל איומים? למה הוא רצה לבטל הסכמי פיקוח שעיכבו את האיראנים, שעכשיו דוהרים לקראת אירועים סופניים? כך שומרים על חזון המייסדים? בדיבורים?

נו, טוב. הממשלה הרעננה נאלצת עכשיו לדאוג להגנתה והמשך קיומה של האומה, זו שרומתה, נגזלה והוסתה מנתיבה בהתמדה, והיא עושה עבודה טובה. מחוסר ברירה, משיעורי ההיסטוריה ולפי מקורות זרים לישראל יש יכולת די מרשימה להגן על עצמה ולנטרל כל סכנה, קרובה או מאוד רחוקה.

חלילה, המאמצים הדיפלומטיים לא ישכנעו את הפרסים לוותר על חלומות להפוך ליותר מפחידים, כישלונו של הנאשם בפלילים להגן על היהודים יתוקן ללא היסוסים על ידי אנשים קצת יותר אחראיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מי אשם? קישור בשם- מי מפקפק שהשעון מתקתק? קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

6 thoughts on “הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן