סוף סוף השטן הגדול דיבר בקול

סוף סוף השטן הגדול דיבר בקול

נו, טוב. באמת כבר הגיע הזמן שהעולם יבין שביריונים אלימים ופרועים לא ממש מתרשמים מניירות או מילים. למעשה, פעם כבר היו כאלה ניסויים היסטוריים והטעויות האלה גבו את חייהם של עשרות מיליונים.

ציטוט:

ארה”ב: הגישה של איראן היא לא רצינית, נבחן דרכים אחרות אם הדיפלומטיה תיכשל.

לאחר שטהראן הרחיבה את דרישתה בנוגע להסרת הסנקציות בשיחות הגרעין, שר החוץ האמריקני בלינקן הזהיר כי ארה”ב לא תאפשר לאיראן למשוך את התהליך, תוך כדי המשך קידום תוכניתה. מוקדם יותר אמרו בכירים באירופה כי הם מודאגים לגבי השינויים שאיראן ביצעה בטויטת ההסכם.

עד כאן ציטוט שנראה מאוד מועיל לציונות.

זה מצויין שעכשיו אנחנו שחקנים זוטרים ושוליים, שכן הבעייה היא בעצם גם של האירופים, האמריקאים והשכנים הערבים.

מעניין אם מדינה תוקפנית אחת תצליח לעמוד כנגד קואליציה רחבה שארצות הברית מובילה. בכל מקרה, יש להתפלל לרחמיו של אללה שימנע אסון נורא ויברך את ברואיו הסרבניים בהסדרה.

למרבה הצער, כרגע נראה שאיראן לא ממש סבורה שבמערב יש תעוזה להזיק לה, ולכן מה שלכאורה בא עשוי להיות קצת מזעזע.

בעברית קלה, אמריקה סוף סוף הבינה שאיראן מנסה להתל בה, כהרגלה, וסבלנותה של המעצמה פקעה. אם סנקציות ממושכות ושיחות דיפלומטיות לא מועילות, כנראה שיש עוד אפשרויות, אבל הם קצת עמומות ולכן לא ידוע למה הכוונה כשמשמיעים כאלה אמירות.

השבועות הקרובים כנראה יהיו מעניינים, וקיומם של האיראנים לכאורה תלוי בגמישותם של השליטים הפרסיים העיקשים והסרבניים, ואולי גם במידת רצונם להמשיך להתקיים לעוד ימים רבים כדי לשחק עם הנכדות והנכדים.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- לאיראן אין הרבה זמן. קישור למאמר בשם- סיבה לדאגה. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי. קישור למאמר בשם- מי אשם? קישור בשם- מי מפקפק שהשעון מתקתק? קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “סוף סוף השטן הגדול דיבר בקול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן