הנאשם הפלילי אחראי לסיכון לאומי

הנאשם הפלילי אחראי לסיכון לאומי

מי שבוגד בכל שלושת נשותיו, מפר את התחייבויותיו לשמור אמונים, שניתנה מול עדים ובכתב, ולא שולט כמו גיבור ביצריו בעצם מראה לעולם במעלליו ונאפופיו שאין סיבה לסמוך עליו.

ללא קשר לטיבעו הבוגדני, האנוכי, הזגזגני והנכלולי של הנואף החמדני, העבריין הסידרתי הצליח למכור את עצמו כאילו היה איזה רהיט מלוטש, נוצץ ומלכותי, ובמשך שנים ניצל את מעמדו הציבורי כדי להזיק לחזון הציוני ולדמוקרטיה למען רווח אישי.

מחוסר ברירה ומתוך מחשבה על שלום המדינה, במשך הרבה שנים נכתבו בעבור האזרחיות המעריצות והאזרחים המעריצים אלפי מאמרים שמנסים להסביר שהנאשם בפלילים בעצם מאוד מסוכן למדינת היהודים.

למרבה הצער, זה לוקח קצת זמן להסביר דברים ידועים, גלויים ומוכרים למשועממות ולמשועממים. מצד שני, טוב שאחרי איזה עשר שנים של ניסיונות יום יומיים טרחניים, חפרניים, מתוסכלים ומודאגים, שאפילו כללו חרוזים ואיורים לגבי הנזקים שנגרמים לנו בהרבה מאוד תחומים, היום המחדלים הלאומיים המסוכנים והמעללים העברייניים הפסולים כבר מספקים כותרות מעניינות בעיתונים, כנראה בגלל ההליכים המשפטיים.

קצת חבל שהבוחרות והבוחרים לא האמינו לדיברי נביאים חילונים לפני הרבה שנים שכן הדבר אולי היה חוסך נזקים חמורים ורבים, אבל בעסקי תחזית ונבואה לפעמים צריך להיות סבלניים. לא תמיד הקוראות והקוראים מייד מסכימות או מסכימים, והליכים לעיתים קצת מתמשכים.

אם מחכים מספיק זמן ולא מתייאשים, מתעייפים או מוותרים, בסוף מתקבצים בשמיים הצחיחים כמה עננים ובאים ממטרים. בשלב זה ניתן לומר שטקס ריקוד הגשם שנערך ברציפות סוערת במשך עשר שנים הוא הסיבה היחידה לבואם של העבים הרטובים. חשוב לשתות הרבה מים אחרי ריקודי גשם שנמשכים ימים רבים.

במציאות, באמת עלו בציבורי המון התרעות, דעות ואזהרות מבוהלות, אבל מי שבאמת אחראי לנפילות, להאשמות הפליליות ולשלל הצרות הנוספות זה העבריין שלכאורה עסק בהרבה קנוניות לא כשרות, חלקן מאוד מסוכנות.

ציטוט:

אבי תוכנית הגרעין.

במקום לתכנן אופציה צבאית לריסוק התשתית האיראנית להעשרת אורניום, עסק נתניהו בהתחמקות מהתקציב ובערעור שלטון החוק.

ציטוט עם ציטוט:

ב-2019 ידעו בישראל שאיראן רצה לפצצה, ואף אחד לא הורה לצבא להצטייד ולהיערך.

האם ישראל נרדמה בשמירה? אגף המודיעין, הרמטכ”ל, שר הביטחון, ראש הממשלה והקבינט – כולם ידעו לפני שנתיים שאיראן החלה במרוץ מחודש לנשק גרעיני, אך איש לא הורה לצבא להיערך לתקיפה. שורת התקלות המדאיגות במוכנות צריכה להיבדק עכשיו, אסור לחכות לוועדת החקירה הבאה.

עד כאן ציטוט שמעורר חרדה, דאגה וקצת השתאות.

במשך שנים רבות הנאשם התרוצץ בעולם וסיפר מעל במות שהוא חש מאויים. אם העבריין הזגזגן לכאורה כל כך דאג ובלילות הוא לא ישן, מדוע לא הורה להעלות את הסכנה בעשן?

אין לנו בעייה עם מצרים או עם האמירויות, ולכן גם אם יש להן נשק מתקדם מעסקאות עלומות לא צריך לסבול מחרדות. לעומת זאת, איראן מצהירה על רצונה וכוונתה לעשות לנו בעיות קיומיות.

איך זה יכול להיות שהכזבן הנכלולי לא טיפל בבעיות ביטחוניות לאומיות, לא הכין תוכניות, לא סימן מטרות ולא ניטרל סכנות? אולי צריך להקים ועדה שתערוך כמה חקירות?

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

מה אפשר לומר? הנאשם הפלילי דיבר המון בציבורי אודות חרדתו הגדולה מאיום קיומי ופיטפט באופן תמידי, ועכשיו מסתבר שהוא לא ממש עשה דבר? אם כבר, נראה שבמשמרת של העבריין הסדרתי ביטחון המדינה נמכר, הוזנח והופקר.

מה המסקנה מהפרשה העגומה והמבישה שתירשם לנצח בדיברי הימים של האומה? הסתה לשנאה פרועה מובילה לחטא נורא לתורה, והאחראי לקנוניות, עוונות ופשעים בסוף נתפס, מואשם, מורשע בפלילים ומועבר אחר כבוד אל מאחורי סורגים.

אולי יהייה כתוב בכניסה לאגפים סגורים שמארחים פוליטיקאים יותר מידי בשלים במתקני כליאה ציבוריים- כך יעשה לאיש שחשב עצמו למלך אבל מאוד הזיק ליהודים? מי יודע? יתכן שזה יסביר למשרתי ומשרתות ציבור שכדאי לציית לחוקים ולכבד את שבועת האימונים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מחדל ביטחוני, סיכון לאומי ונאשם פלילי. קישור למאמר בשם- הנאשם גרם סיכון לעם. קישור למאמר בשם- מי אשם? קישור למאמר בשם-סיבה לדאגה. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי

יתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הנאשם הפלילי אחראי לסיכון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן