מפלס החרדה, מורשעת לקוייה וחשיפה

מפלס החרדה, מורשעת לקוייה וחשיפה

אוי ואבוי…

מסתבר שהנאשם בפלילים, זה שחשוד בבגידה בשלום המדינה בעבור עמלה שמנה בלי שמישרד הביטחון ידע, לא רק סיכן את קיומה של האומה כולה אלא גם את זו של משפחת המלוכה שהודחה וחלקה כבר הורשע, ורק הוא עצמו עדיין נמצא בהמתנה רגועה להכרעה בערכאה.

ציטוט:

גורם במשפחת נתניהו התקשר ללפיד: “פעל לטובת הארכת תקופת האבטחה עלינו”
שר החוץ קיבל שיחת טלפון מפתיעה ממשפחת נתניהו, הוא האזין לדברים – אך לא הבטיח דבר • האבטחה של בני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר אמורה להסתיים בשבוע הבא, אך בפוסט שפרסם תקף: “הכתובת על הקיר, מדובר בחיי אדם”

בכיר שאמור להיות בצוות שיחליט אם האבטחה תישאר הסביר כי השב”כ הוא זה שממליץ – והוועדה היא זו שמחליטה. ניכר כי במכתבו של נתניהו אין שום טענה שמחזיקה מים – ויכולה לגרום לוועדה לקבוע שהאבטחה תימשך. על פי אותו גורם בכיר, צריך שיקרה משהו ממש חריג כדי שתימשך האבטחה על משפחת נתניהו לחצי שנה נוספת – והסיכויים לכך הם קלושים עד אפסיים.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על בהילות, נצלנות, נכלוליות, קמצנות וקושי להתמודד עם המציאות.

נראה שמפלס החרדה בקיסריה קצת עלה ואולי אפילו הציף את הוילה וגלש לבריכה, וכל זאת לא בגלל ההרשעה הצפויה אלא מעצם המחשבה המחרידה שכבר לא תהייה ליורש היצר, זה שנשפט והפסיד בערכאה ולמורשעת הלקוייה, שלכאורה גם שותה שמפניה עליה לא שילמה ומתעמרת בעובדיה בהתמדה מרשימה, אבטחה צמודה, חמושה ויקרה על חשבון המדינה.

משפחת הנאשם הממתין בסבלנות לישיבה ממושכת בתא ויתרה על כבודה, כנראה מחמת הבעתה, החלחלה או האימה המצמיתה, וטילפנה ליריב נפשה שפעם סתם נזרק בבעיטה ללא סיבה כדי להתחנן לישועה ולדרוש סיוע.

נו טוב. אפשר לחשוב שהציבור לא יודע כבר מזה תקופה ארוכה שחרדה קיומית מוגזמת ועזה מאפיינת את המשפחה החמדנית, זו שעשתה מיליונים מעסקה חשודה, הסתבכה בפלילים, ולמרבה ההקלה הדמוקרטית הודחה.

חלילה, יהייה צורך לממן אבטחה באופן פרטי למען הרגעת החרדה הקיומית העזה, החיל והרעדה שלכאורה אחזו במורשעת הלקוייה או ביורש היצר הפרוע, כנראה שתהייה בעייה חמורה. סך הכל, הרי ידוע שלאב המשפחה הדלפון אין ארנק או אפילו פנקס שמימנו תולשים המחאה.

מי יודע? אם המדינה הרעה לא תשלם בעבור הגנת משפחתו של הנאשם שסובלת מחרדה עמוקה אולי היא גם תוציא שיחת תחינה בהולה ובוכייה לאיזה דוד עשיר באמריקה?

כמה טוב שהדמוקרטים הציונים ושוחרי ההסדרים לא מטפחים, מזבלים ומעודדים עשבים שוטים, אלימים, מוסתים ופרועים.

מימה חברי המשפחה בעצם כל כך חוששים? במצוות רבניהם הקיבוצניקים יסתערו עליהם עם ממטרות וטרקטורים? מפגינות ומפגינים יפוצצו מייצגי בלונים מתנפחים וזה יעשה רעשים מבהילים?

למרבה הצער, לפעמים קורה שליקויים גורמים לשיבושים קלים, הדימיון מקרין על דעת עצמו סרטים מפחידים, הרגשות סוערים, והמעשים נעשים קצת משונים, מביכים או סתם מוגזמים.

האם התוכנית היא להכריז על זיכוי מוחלט מחמת אי שפיות זמנית או שהפחדים באמת מייצגים בהלה קיומית אמיתית?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אז מה, המורשעת הלקוייה אשמה? קישור למאמר- מי ניהלה את ראש הכנופייה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן