השוכן במרומים, רופא שיניים וסיפורים

זה כנראה בסדר גמור שפוליטיקאים מדברים שטויות אל מול הציבור, שכן בדמוקרטיה יש זכות דיבור.
מצד שני, לא לגמרי ברור למה אין ניסיון מצד הנבחרים להשמיע לפרהסיה דברים שנשמעים אמינים, שכן זה עושה רושם קצת יותר טוב על המאזינות והמאזינים.

הנה לדוגמא, במקום לספר שיש הזדמנות לסחוט עוד איזה הטבה והקלה שהגיע זמנה או שסתם הוזנחה רופא שיניים מוסמך עם תעודה מהאוניברסיה העברית בבירה מספר שלכאורה שימוש בסמים אסור על פי האמונה.

נו, טוב. אם הדברים חלילה נכונים סביר להניח שעקירות, קידוחים וטיפול בשורשים הדואבים בקליניקה של דוקטור עבאס מלא הרחמים גורמים למטופלות ולמטופלות די הרבה כאבים. חבל שהאל הטוב שבמרומים כביכול לא מרשה למאמינות, למאמינים ולרופאים עם הכלים המפחידים שימוש במשככי כאבים. מה, הוא לא אל מלא רחמים?

ציטוט:

מחשש למבוכה: הקואליציה ביטלה את ההצבעה על אי הפללה של משתמשי קנאביס.

ברגע האחרון נדחתה ההצבעה על הצעת החוק של ח”כ השכל, לפיה יש לפטור מרישום פלילי משתמשי קנאביס לצריכה עצמית. זאת, לאחר שלא הושג רוב, בעיקר לאור התנגדות רע”ם. עבאס: “זה חוק שמנוגד לדת, אנחנו באופן עקרוני נגד השימוש בסם”.

ציטוט:

מנסור עבאס, ויקיפדיה- נולד במע’אר. כשהיה בן 17 החל לשאת דרשות ב”מסגד השלום” במקום. בוגר לימודי רפואת שיניים מהאוניברסיטה העברית.

עד כאן ציטוט מעורר השתאות.

האם כל טיפולי השיניים אצל דר’ עבאס נעשים ללא זריקות נגד כאבים? העקורים והדואבים שמאוד סובלים לא מקבלים תרופות נגד יסורים לכמה ימים כי אלוהים לכאורה אוהב שהברואים מתענים?

בהחלט מותר לומר שיש צרכים נוספים שהם חשובים וחיוניים לשותפים, אבל לא בטוח שרופא שיניים צריך לספר למטופלות ולמטופלים שהימנעות ממשככי כאבים הם לכאורה רצון האלוהים.

למעשה, כלל לא בטוח שהדברים לגמרי מדוייקים, שכן בתקופה המקראית ואחרי חורבן הבית השני כשעל הארץ השתלטה השפעה מוסלמית עוד לא באמת היה טיפול רפואי. לפיכך, לא בטוח שהימנעות מתרופות או זריקות נגד כאבים הם צו אלוקי.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן