התגברות, שחיתות, עבריינות וציונות

התגברות, שחיתות, עבריינות וציונות

אחרי תקופה מאוד ארוכה ומתן הרבה יותר מידי הסברים לפרהסיה האדישה יתכן שכבר יש ניצנים של הבנה- העבריין הסידרתי מסכן את החזון הציוני.

ציטוט:

פסקת ההתגברות תבטל את בג”ץ, ואת ישראל כמדינה שהייתה.

אם המהלך, שמקודם בעיקר בידי החרדים על מנת לאפשר פטור גיוס לאברכים, יאושר – זה יהיה מהלך שאין ממנו דרך חזרה. הפרדת הרשויות תתייתר, כי אחת מהן תתרסק. נתניהו הוא היחיד בקואליציה העתידית שכנראה מבין זאת, והמחיר עלול להיות מחאת ענק שהפגנות בלפור יחווירו מולה.

עד כאן ציטוט.

כשפושע שולח עבריין לנפנף באקדח קטן בניסיון לגרום לפיצוץ שיעלה עשן הוא בעצם מדגים שהוא מאוד מסוכן. כשזה המצב, מחמת המסוכנות לציבור נאשמים בפלילים מוכנסים אחר כבוד לתא קטן על לתום ההליכים.

חלילה, הפושע לא יעצר, המצב לא ישתפר אלא מאוד יתדרדר. למעשה יתכן מאוד שכבר לא תהייה כאן דמוקרטיה עצמאית יותר.

כאשר הממשלה תקבע למליאה מה היא עושה בעזרת הקואליציה ותשלוט בהחלטות בית הדין הגבוה כבר לא יהיו כאן שלוש רשויות נפרדות,. למעשה, זו בדיוק המזימה. בעברית קלה, לא הכנסת או הרשות השופטת יקבעו אלא רק הממשלה, וזו בעייה שכן הדבר ישנה לגמרי את השיטה מדמוקרטיה לדיקטטורה.

כדי למלט עבריין נכלולי מהרשעות הגענו למצב יתכן מצב שבו נראה ממלכה או דיקטוטרה מחליפה את הדמוקרטיה, רק ההנהלה תקבע לכל המדינה, וגם תעשה כל מה שהיא רוצה.

סביר שפרקליטיו של הפושע שיעצר יקימו קול זעקה קולנית מרה ויטענו שהעם דורש שיהייה עבריין סידרתי בהנהלה, אבל הפעולה לא ממש קשורה לפוליטיקה אלא להפרת החוק במדינה ואבטחת המשך קיומה. למעשה, מי שלא יעז לעצור נוכל מסוכן עשוי להיות אחראי לכל הנזק שיהייה כאן.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- איחוד רשויות וביטול עוונות. קישור למאמר בשם- הבית השלישי וסיכון ממשי. קישור למאמר בשם- תבוסה, מפלה, חורבן ותקומה. קישור למאמר בשם- פושעים רוצים לשלוט בשופטים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן