חבירה לפשע לא תועיל למדינה

חבירה לפשע לא תועיל למדינה

זה מצויין שיש נבחרי ציבור בארץ שפועלים בהגינות, באחריות ובממלכתיות. למרבה הצער, ההנהלה הזמנית מעדיפה עבריינות, מרדנות, רודנות, אנוכיות, כוחנות וכזבנות.

יהודי חכם אמר פעם שאין טעם לחזור על ניסוי כושל שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות.

כבוד הנשיא פעם היה ראש המחנה הציוני. הנאשם הפלילי סיפר לו שבכוונתו לעשות הסדר אזורי. בוז’י הכחיש את דבר המגעים בציבורי, ואז נאלץ להודות במבוכה שהיה לדבר הסבר הגיוני.

בני פעם התפתה לשים עצמו מתחת האלונקה ביחד עם הכנופייה, כביכול בגלל משבר בריאותי נוראי וצורך לאומי חיוני בשיתוף פעולה. לא עבר זמן רב והוא גילה שלכזבן הסידרתי אין כוונה למלא הבטחה.

בקיצור, גם הנשיא וגם בני למדו בדרך הקשה שלכזבנים סידרתיים אין מילה. בעוד שהם חושבים על טובת המדינה העבריין עסוק בבריחה מהרשעה ובמאמץ נואש להשאיר עצמו בשליטה.

ציטוט:

דנו באחדות: גנץ והדיון הסיעתי על הצטרפות אפשרית לממשלה.

זמן לא רב לאחר אישור צמצום עילת הסבירות, כינס גנץ את חברי הכנסת של המחנה הממלכתי ליום עיון, בו דנו על האפשרות העתידית להצטרף לממשלה בשל “אווירת החירום”. כמה מהח”כים לא פסלו את האפשרות

עד כאן ציטוט.

נחמד שהמחנה הממלכתי מתכנס לדון באפשרות של חבירה לפושע בגלל המחשבה על התועלת בעשיית שלום עם סעודיה או לשם סיוע למצבה העגום של האומה, אבל קשה להאמין שתהייה חזרה על ניסוי כושל שכבר נחל מפלה בפעם שעברה.

כמובן שחשוב לעשות שלום בסביבה ולתקן את הפגמים שמאיימים על הדמוקרטיה, אבל זה כנראה יהייה מעשי רק אחרי שהפושע הסידרתי יורד מהבמה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- חזון לאומי יביס נאשם פלילי.קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין. קישור למאמר- יש פושעים בירושלים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן