חזון לאומי יביס נאשם פלילי

חזון לאומי יביס נאשם פלילי

במשך הרבה שנים היה ניסיון חוצפני להתריע בפני הסכנה לחזון הלאומי, ונעשה מאמץ מילולי, דמוקרטי ואזרחי להסביר לתושבי ציון באופן יום יומי את טיבעו של הכזבן הנכלולי.

בעזרת השם ואולי בגלל צייתנות למורשעת הלקוייה, העבריין הסידרתי הפך עצמו לנאשם פלילי, וכבר אין צורך להזהיר מפניו באופן חפרני ותמידי. סך הכל, נראה שלאחרונה הכל קצת יותר ברור לציבור הישראלי.

ציטוט:

כשאיש משותפיו או מיריביו של נתניהו לא מאמין לו, מתווי הפשרה חסרי כל ערך.

המתווה שנפח את נשמתו מיד לאחר שפורסם אתמול הוא האחרון בשורת ניסיונות של גורמים בקואליציה לקדם “פשרה” על ההפיכה המשטרית.

ציטוט:

בהצהרתו גנץ שיגר מסר ברור: “איני סומך על נתניהו, צריך ללכת לבחירות”

עד כאן ציטוט.

בקרוב כנראה שתסתיים תקופה קשה, נעבור הלאה, ועל הבושה שגרמה הכנופייה יהייה ניתן ללמוד מסיפרי ההיסטוריה. סך הכל, חזון המדינה הוא לשיוויון, ביטחון והסדרה, לא לשנאה, גזענות ודיקטטורה.

סביר שהפושע יורד מהבמה ואולי תבוא הקלה לאומה שמספיק סבלה, אבל לכרגע זו רק תקווה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הכישלון יזרז חילופי שילטון. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין. קישור למאמר- יש פושעים בירושלים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן