תיקוות, חזונות והאשמות פליליות

תיקוות, חזונות והאשמות פליליות

ללא קשר להיסטוריה ארוכה של רמייה, בגידה ולשלל כיתבי האשמה, נראה שנשיא אמריקה וגם שליט סעודיה התפתו להאמין לפושע הסידרתי שכנראה יורשע, וזה קצת תמוה.

ציטוט:

יורש העצר הסעודי: “בכל יום אנחנו מתקרבים יותר להסכם עם ישראל”
מוחמד בן סלמאן אמר באופן מפורש וחריג ל”פוקס ניוז” כי מתנהל מו”מ “טוב” בין ארצו לישראל – אך הבהיר שעדיין נדרש פתרון לפלסטינים. בשורת שיחות עם נתניהו הבהיר סמוטריץ’ ש”לא יהיה ‘אוסלו 2′” .

עד כאן ציטוט.

נו, טוב, כנראה שהמנהיגים המכובדים ילמדו בדרך הקשה שקיצונים סרבניים בקואליציה לא ירשו לעבריין הכזבן לקיים הבטחה, אבל לבינתיים בהחלט אפשר לדבר על תקווה וכוונה טובה.

במציאות, לא תהייה הסכמה לפשרה בכנופית הממשלה, זו ששנאה ולוחמה היא דרכה בשונה למומלץ בתורה, והמתחזים לכשרים יתנגדו נחרצות לכל הסדרה שתביא שלום, שאותה הם יכנו- בגידה או סכנה קיומית נוראה.

סעודיה לא תעשה שלום בלי פתרון הוגן לפלסטינים, ומנהיגי האופוזיציה יתקשו לחבור לנאשם בפלילים שכן זה מאוד יעצבן את האזרחיות האזרחים. גם יאיר וגם בני כבר ניסו בעבר לבדוק אם ביבי אמין לטובת הממלכתיות והמצב הלאומי, ושניהם גילו שהוא כזבן סידרתי.

הפושע יספר שבכוונתו להביא מהפך היסטורי, אבל במציאות אין בכנופיה שלו תומכים למסירת שטחים קדושים לאוייבים. למרבה הצער, הסעודים והאמריקאים עשויים לגלות לאכזבתם שכזבנים סידרתיים כל הזמן משקרים. הישראלים כבר מודעים לבעייה מאז שנים.

כמובן שחייבים לעשות הסדרים קרובים ורחוקים. זה חזון המייסדים ודבר שמאוד יועיל מהמון בחינות לכל הצדדים. מצד שני, אי אפשר לעשות עסקים עם פושעים שהם כזבנים סידרתיים אז קודם צריך לתקן את הכשלים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- העם הישראלי מעדיף להיות חופשי. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “תיקוות, חזונות והאשמות פליליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן