חוק רוגלה לשקיפות מלאה

חוק רוגלה לשקיפות מלאה

זה מצויין שהתגלה לפרהסיה ההמומה שיש לנו רוגלה מדהימה, זדונית ויעילה שמאפשרת ללחום בפשע, אבל רק עם סיבה טובה ובאישור ערכאה.

חוץ מזה, סביר שהגילוי החשוב יעזור להסביר לכל העבריינים והזדים שיש לעבור לשימוש באמצעים שונים, שכן הקיימים עלולים להיות קצת לגמרי חשופים או חלילה פגיעים.

מי שלכאורה הפיץ את הידיעה הסודית לצרכים אישיים כנראה לא חשב על ביטחון התושבות והתושבים או המאבק העתידי בפושעים ואוייבים שבטח יחליפו מכשירים ויהיו יותר זהירים, אלא בעיקר על תעלולים אנוכיים ונכלוליים שאולי קצת ידחו את הישיבה הצפויה שלו מאחורי סורגים.

נו, טוב. עד שלא עוצרים עבריינים סדרתיים נראה שהם ממשיכים לנסות לחבל בהליכים ולצפצף על החוקים בעזרת מורכי דין יקרניים. בכל מקרה, עכשיו ברור לגמרי שהריגול אחר בני שאורגן במישרד עורך דינו של הנאשם בשלל תיקים פליליים לא ממש נעשה לפי החוקים המקובלים.

סך הכל, למשטרה רק מותר לעקוב אחר טלפונים לאחר קבלת אישורים רשמיים, והמעקב הזדוני אחר יריב פוליטי לא נעשה על ידי השוטרים אלא על ידי עבריינים.

כדי למנוע מצב שבו הציבור לא יודע בזמן אמת איזה מעללים פסולים, שגויים, פליליים, נכלוליים, מזיקים, עברייניים או מסוכנים נעשים על ידי הניבחרות והניבחרים, אולי צריך לחוקק בדחיפות חוק שיחייב התקנת תוכנת ריגול בטלפונים של כל הנציגות והנציגים.

בצורה זו, בחדשות הערב הציבור יראה מי אמר מה למי, והשקיפות הגלוייה מאוד תשפר את אימון הפרהסיה במוסד הדמוקרטי שנפגע קשות על ידי העבריין הסידרתי, זה שהוא גם נאשם פלילי וכזבן נכלולי.

קישור למאמר בשם- כנופייה שמנסה לברוח מגורלה. קישור למאמר בשם- העכבר לא הוליד הר. קישור למאמר בשם- אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי. קישור למאמר בשם- מרגלים עברייניים מתלוננים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן